تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
تصادف زنجیره ای در جاده سلفچگان به اراک بار دیگر بی کیفیت بودن خودروهای داخلی را به رخ کشید و چندین نفر را به کام مرگ کشاند و تصویر پیوستی این حادثه تلخ را نشان می دهد .روز گذشته نیز تصادف رانندگی در جاده اهواز به هفتکل ۴ نفر را کشت! و گفته می شود دلیل این حادثه کیفیت ضعیف خودروی ایرانی است.
خودروسازی ایرانی
خودروسازی ایرانی
⬅️ نفت آنلاین: خدا لعنت کند خودروسازان داخلی را که با بی وجدانی تمام ارابه مرگ مردم را تولید می‌کنند! البته قبل از آن نیز خداوند لعنت کند آن مسئولین بی وجدانی را که اجازه ورود خودروی خارجی را به مردم نمی دهند و باعث می شوند خودروی داخلی انحصاری و با کیفیت پایین و قیمت بالا به دست مردم برسد.
 
قطعا در بین هر خانواده ایرانی هستند کسانی که بعلت کیفیت پایین خودروهای داخلی ( ایران_خودرو ، سایپا و... ) و تصادفات داغدار عزیزانشان شده اند و عجیب آنکه کسانی که مردم را مجبور می‌کنند از این خودروها استفاده کنند و راه ورود خودروهای با کیفیت خارجی را بسته اند خودشان از بهترین خودروهای روز دنیا استفاده می کنند.
 
 انشالله آه مردمی که بخاطر وجود چنین خودروهایی داغدار شدند دامن خود مسئولین دست اندرکار در این خصوص را بگیرد و امیدواریم خداوند متعال عقلی به آنها عطا نماید که راه ورود خودروی خوب خارجی را به کشور هموار کنند تا ملت ایران از این مصیبت ها ، آلودگی هوا ، ناترازی بنزین و ... خلاص شوند.
 
از همه ملت ایران خواهشمندیم در خصوص موضوعات بی کیفیتی خودروهای داخلی مطالبه گری کنند. ایران جماعت حق دارد از ماشین خوب و باکیفیت استفاده کند.
https://naftonline.ir/news/29383/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0