تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲
با توجه به ابلاغ بخشنامه افزایش حقوق کارکنان تابع قانون کار توسط منابع انسانی وزارت نفت ، اضافات ۱۴۰۳ کارگران صنعت نفت باید از فروردین ماه سال جاری اجرایی شود.
وزارت نفت | نفت آنلاین
وزارت نفت | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، وزارت نفت هجدهم فروردین ماه ۱۴۰۳ بخشنامه حداقل دستمزد ، پایه سنوات وتامین کالای ضروری کارگران و مشمولین قانون کار در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد.

بر این اساس و با توجه به بخشنامه وزارت نفت افزایش حقوق پرسنل نفت تابع قانون کار باید از همین ماه اجرایی شود  و کلیه شرکت های تابعه ملزم به اجرای بخشنامه برای پرسنل خود از اولین ماه سال جاری هستند.

البته در سال های گذشته افزایش حقوق بعضی از کارگران با تاخیر انجام می شد و مهمترین دلیل آن تعلل پیمانکاران نیروی انسانی در بعضی از شرکت ها و عدم نظارت واحدهای امور مالی بوده است.

جا دارد منابع انسانی وزارت نفت نظارت بیشتری بر اجرای هر چه سریعتر بخشنامه افزایش حقوق ۱۴۰۳ کارگران داشته باشد تا افزایشات پرسنل رسمی و غیر رسمی بصورت همزمان انجام شود.

در پایان این نکته لازم به ذکر است که اگر افزایش حقوق برای بعضی از کارکنان غیررسمی در فروردین ماه اعمال نشد ، پس از اعمال افزایشات در ماه های آینده پیمانکار وظیفه پرداخت مطالبات قبلی بصورت کامل را دارد .
https://naftonline.ir/news/29676/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0