تاریخ انتشارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
قابل توجه رییس جمهور ، مسئولین دولتی و نمایندگان مجلس:

پیگیری قانون شدن طرح حذف پیمانکار نیروی انسانی فراموش نشود

با گذشت دو سال از بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت یا همان طرح حذف پیمانکار نیروی انسانی و پاسکاری آن بین مجلس و شورای نگهبان همچنان این طرح به نتیجه نرسیده است و وعده بزرگ داده شده به کارگران هنوز به سرانجام نرسیده است.
طرح حذف پیمانکار نیروی انسانی | نفت آنلاین
طرح حذف پیمانکار نیروی انسانی | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، چند روز مانده به پایان سال ۱۴۰۲ بود که شورای نگهبان پس از رفت و برگشت چندباره این طرح بین مجلس و شورا پس از دو سال نظر قطعی خود را در خصوص طرح حذف پیمانکار نیروی انسانی اعلام کرد.

طحان نظیف  سخنگوی شورا شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ در خصوص بررسی این طرح در جمع خبرنگاران اعلام کرد:ایرادات شورای نگهبان نسبت به طرح ساماندهی کارکنان دستگاه‌های موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه برطرف شد اما هیأت عالی نظارت طی نامه‌ای اعلام کرد که همچنان ایراداتی را نسبت به این مصوبه وارد می‌داند.

اما با گذشت بیش از بیست روز از این تاریخ همچنان مشخص نیست ایراداتی که هیات عالی نظارت به این طرح وارد کرده است چیست؟!

لازم به ذکر است نمایندگان مجلسی که تا پیش از برگزاری انتخابات نیز هر روز در خصوص این طرح مصاحبه و وعده می دادند به یکباره ناپدید شده و هیچگونه اظهار نظر و پیگیری در خصوص سرنوشت نهایی طرح ساماندهی کارکنان دولت نمی کنند!!

رییس جمهور محترم ، مسئولین دولتی و نمایندگان مجلس یادشان نرود که بارها به میلیون ها کارگر در سراسر کشور در خصوص بکار گرفتن تمام تلاش خود جهت به نتیجه رسیدن این طرح وعده دادند و در حال حاضر نیز با توجه به گرفته شدن رضایت شورای نگهبان تمامی تلاش خود را برای جلب نظر هیأت عالی نظارت انجام دهند تا کام کارگران از قانون شدن آن و قطع دست های واسطه شیرین شود . 

نفت آنلاین نیز تمامی تلاش و مطالبه گری خود را همانند سابق جهت به نتیجه رسیدن این طرح انجام خواهد داد و امیدواریم با این اقدامات وجدان تمامی مسئولینی که در خصوص طرح حذف پیمانکار نیروی انسانی وعده دادند بیدار شود و نگذارند قانون شدن این طرح بسیار مهم فراموش شود و بدنبال آن یکبار برای همیشه پیمانکار نیروی انسانی از صفحه تاریخ محو و زمینه رضایت مندی کارگران پرتلاش در تمامی دستگاه های اجرایی فراهم شود.
https://naftonline.ir/news/29666/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0