تاریخ انتشارشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
طبق اطلاعات دریافتی و سند منتشر شده در فضای مجازی منابع انسانی نفت تصمیمی گرفته است که در صورت اجرایی شدن آن بعضی از کارکنان استخدامی سال ۱۳۹۳ به بعد با کسر معادل ریالی یک گرید ( ۵ درصد ) مواجه شوند.
اخبار کارکنان نفت
اخبار کارکنان نفت
لازم به ذکر است این موضوع باعث نگرانی این عزیزان شده است و متاسفانه واکنش منابع انسانی نفت در خصوص این نگرانی سکوت بوده است!
 
⬅️ نفت آنلاین : کارکنان استخدامی ۹۳ به بعد که از حداقل بگیران وزارت نفت هستند ، در ماه های گذشته مطالباتی برای اجرای ماده ۱۰ برای خود انجام دادند، اما حال می‌بینیم نه تنها قانون مصوب سال ۱۳۹۳ برای آنها اجرایی نشد بلکه با استرس احتمال کاهش گرید مواجه شدند! 
 
حال وزارت نفت که همچنان برای اجرای ماده ۱۰ برای این عزیزان پرتلاش اقدامی نکرده است ، با کاهش گرید به زخمشان نمک نپاشد و هر چه سریعتر با لغو دستورالعملی که تصویر آن در فضای مجازی منتشر شده است آرامش فکری را به کارکنان بازگرداند.
 
نکته مهمتر آنکه اگر اشتباهی صورت گرفته است باید مدیران منابع انسانی که در این موضوع دخیل بودند تاوان آنرا بدهند نه کارکنان مظلوم و بعلت این اشتباه بزرگ در آستانه عید نوروز جهت پرداخت معوقات می خواهند دست به جیب آنها بکنند.
https://naftonline.ir/news/29366/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0