تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷
مدیر بازرگانی شرکت خدمات ویرا تهران می‌گوید تا پیش از این فقط چهار کشور آمریکا، انگلیس، فرانسه و ژاپن قادر به تعمیر توربین‌های بخار بودند، اما اکنون یک شرکت ایرانی نیز این فناوریِ با تکنولوژی بالا را بومی‌سازی کرده است.
شرکت خدمات ویرا تهران
شرکت خدمات ویرا تهران
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین، حسن شریف نیا به پروژه تعمیر توربین پالایشگاه نفت اصفهان توسط شرکت خدمات ویرا تهران اشاره کرد و افزود: دو مرحله از دیسک‌های روتور این توربین تخریب شده بود که تعمیر آن با روش جوشکاری - که کاری با تکنولوژی بالاست - با موفقیت انجام شد و اکنون آماده بهره‌بردرای است.
 
وی با تاکید بر اینکه چنین تعمیراتی تاکنون در کشورهای خاورمیانه بی‌سابقه بوده است، اضافه کرد: در گذشته برای انجام موارد اینچنینی، توربین باید به یکی از کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه و ژاپن ارسال می‌شد اما اکنون با بومی‌سازی این فناوری، تعمیرات مشابه در داخل کشور انجام می‌شود.
 
همچنین مدیر بازرگانی شرکت خدمات ویرا تهران از صرفه‌جویی ارزی ۵۰۰ هزار یورویی برای تعمیرات توربین پالایشگاه اصفهان خبر داد و گفت: هزینه انجام چنین تعمیراتی در خارج از کشور یک میلیون یورو است در حالی که در داخل کشور با تلاش متخصصین این شرکت با هزینه ۵۰۰ هزار یورو انجام شد.
 
شریف نیا در ادامه افزود: شرکت ویرا تهران با تجربه ۳۰ سال فعالیت در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان در زمینه ساخت توربين بخار و كمپرسورهاي فرآيندي، تعمیرات و سرویس تجهیزات دوار و توربین‌های بخار فعالیت می کند.
 
وی در پایان اضافه کرد: این شرکت علاوه بر پالایشگاه نفت اصفهان، تعمیرات و سرویس تجهیزات دوار و توربین‌های بخار پتروشیمی خراسان، پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام (ره) را در کارنامه خود دارد.
خدمات ویرا تهران شریف نیا نفت
https://naftonline.ir/news/29360/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0