تاریخ انتشارجمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
مهمترین اخبار کوتاه نفت آنلاین در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.
اخبار کوتاه نفت آنلاین
اخبار کوتاه نفت آنلاین
⬅️حمله روز پنج‌شنبه ائتلاف متجاوز آمریکایی به یمن، قیمت نفت را با چهار درصد افزایش به ۸۰ دلار و ۵۵ سنت رساند .
 
⬅️رحیم‌پور ازغدی: پس گرفتن بخشی از نفت کشور از راهزنان دریایی آمریکا اتفاق خوبی بود.
 
⬅️وزیر نفت از برنامه وزارتخانه برای تولید ۵.۵ میلیون بشکه نفت در روز و تولید ۱.۱ میلیارد مترمکعب گاز خبر داد. وی همچنین از سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد دلاری بر فازهای پارس جنوبی در طول هشت سال گفت.
 
⬅️ سهمیه بنزین ماشین های فاقد بیمه شخص ثالث تا قبل از پایان سال قطع می شود.
 
⬅️ جواد اوجی وزیر نفت جهت افتتاح چند طرح نفتی دوشنبه به خوزستان سفر می کند.
 
⬅️ائمه جمعه کشور: توقیف و هدایت کشتی دزدان نفت ایران به ساحل ایران پیام اقتدار نیروی دریایی ارتش را مخابره کرد.‌
 
⬅️واکنش آمریکا به توقیف نفتکش آمریکایی توسط ایران: دولت ایران باید فوری این کشتی و خدمه آن را آزاد کند. توقیف غیرقانونی یک کشتی تجاری جدیدترین رفتار ایران با هدف ایجاد اختلال در کشتیرانی بین المللی است.
 
⬅️بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که ابتدای آذرماه بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و پلیس راهور فراجا به‌امضا رسید، مقرر شد تا حداکثر دو‌ماه بعد (ابتدای بهمن‌ماه) ثبت درخواست کارت سوخت آنلاین شود.
 
⬅️بر اساس داده‌های تجارت خارجی، آمریکا علی‌ر‌غم اینکه ممنوعیت واردات انرژی از روسیه را از اوایل سال ۲۰۲۲ اعمال کرده، به خرید نفت مسکو ادامه داده است.طبق اعلام این منابع، آمریکا در نوامبر ۲۰۲۳ نزدیک به ۱۰ هزار بشکه نفت خام روسیه را به ارزش ۷۴۹،۵۰۰ دلار وارد کرد.
 
⬅️مقاومت اسلامی عراق به پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان گازی کونیکو سوریه حمله کردند.
 
⬅️اویل پرایس : در حالی که قیمت نفت برای هفته‌ها تلاش می‌کرد تا به بالای ۸۰ دلار در هر بشکه برسد، برخی از معامله‌گران بعلت تشدید جنگ یمن ، روی قیمت نفت تا ۱۱۰ دلار در هر بشکه در اوایل بهار گمانه زنی کرده‌اند.
 
⬅️رویترز گزارش داد: سرمای شدیدی که برای هفته آینده در آمریکا پیش‌بینی می‌شود می‌تواند شبکه‌های برق را بخاطر افزایش تقاضا برای گاز و کاهش تولید در نتیجه پایین آمدن دما با چالش مواجه کرده و قیمت برق را بیش ار پیش افزایش دهد.
https://naftonline.ir/news/29364/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0