تاریخ انتشاردوشنبه ۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
از روز گذشته شایعاتی مبنی بر اختلاس مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در فضای مجازی منتشر شد که بررسی نفت آنلاین نشان می دهد این خبر صحت ندارد.
تکذیب خبر اختلاس مدیرعامل شرکت ملی حفاری | نفت آنلاین
تکذیب خبر اختلاس مدیرعامل شرکت ملی حفاری | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین روز گذشته شایعاتی در فضای مجازی با عنوان اختلاس مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران مطرح شد که پیگیری دقیق این رسانه خبری نشان می دهد موضوع منتشر شده در رسانه ها کذب محض است.
 
بر اساس اطلاعات دریافتی نفت آنلاین مطالبات یک شرکتی واریز شده و بین سهامداران این شرکت اختلاف افتاده در خصوص مبلغ واریزی و یکی از سهامداران شاکی شده که ملی حفاری نباید پول را به حساب شریکش واریز میکردند و به همین دلیل از مدیر عامل این شرکت شکایت کردند . 
 
لازم به ذکر است سهام دار مورد نظر پس از شناخت مدیرعامل شرکت ملی حفاری و روحیه فسادستیزی ایشان و اینکه سوتفاهم در خصوص مبلغ واریزی پیش آمده بود ، شکایت خود را در دادگاه پس گرفته و در حال حاضر هیچگونه شکایتی در این خصوص بر علیه آقای دکتر گلپایگانی در دادگاه وجود ندارد.
 
کلیه مستندات مربوطه موجود است و همه نهادهای نظارتی و امنیتی در جریان موضوع هستند.
 
حمید رضا گلپایگانی تکذیب خبر اختلاس
https://naftonline.ir/news/28661/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Brazil
Ebi
بی شک افرادی که پشت این جریان بودن به دنبال ماهیگیری در آب گل‌آلود بودن آقای گلپایگانی یکی از مدیران بسیار پاک دست و از بچه های رزمنده دوران جنگ هستند که بشدت با رانت و ضد و بند برخورد دارند آنهاییکه این خبر را پخش کردند قطعا به دنبال حذف ایشان از ملی حفاری بودند که شخص مورد نظر خودشان در شرکت بیاورند . در کل آقای دکتر گلپایگانی از بهترین مدیران خوشنام وزارت نفت میباشد . شاید دوستان پیش خودشان بگن که اگر دارم تعریف میکنم بخاطر این است که حتما نفعی در این کار دارم ‌.اما بنده تا حالا سه تا درخواست از ایشان داشتم حتی یک مشکل را برای من حل نکردن یعنی اینکه اگر میگم ایشان خوشنام هستند هیچ ربطی به مسائل شخصی ندارد موفق باشید
feedback
Iran, Islamic Republic of
خداحفظ شون کنه
0