کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تکذیب یه خبر

شایعات منتشر شده در خصوص اختلاس مدیرعامل شرکت ملی حفاری صحت ندارد / شکایت فعالی در این خصوص بر علیه گلپایگانی وجود ندارد

5 تير 1402 ساعت 8:54

از روز گذشته شایعاتی مبنی بر اختلاس مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در فضای مجازی منتشر شد که بررسی نفت آنلاین نشان می دهد این خبر صحت ندارد.


به گزارش نفت آنلاین روز گذشته شایعاتی در فضای مجازی با عنوان اختلاس مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران مطرح شد که پیگیری دقیق این رسانه خبری نشان می دهد موضوع منتشر شده در رسانه ها کذب محض است.
 
بر اساس اطلاعات دریافتی نفت آنلاین مطالبات یک شرکتی واریز شده و بین سهامداران این شرکت اختلاف افتاده در خصوص مبلغ واریزی و یکی از سهامداران شاکی شده که ملی حفاری نباید پول را به حساب شریکش واریز میکردند و به همین دلیل از مدیر عامل این شرکت شکایت کردند . 
 
لازم به ذکر است سهام دار مورد نظر پس از شناخت مدیرعامل شرکت ملی حفاری و روحیه فسادستیزی ایشان و اینکه سوتفاهم در خصوص مبلغ واریزی پیش آمده بود ، شکایت خود را در دادگاه پس گرفته و در حال حاضر هیچگونه شکایتی در این خصوص بر علیه آقای دکتر گلپایگانی در دادگاه وجود ندارد.
 
کلیه مستندات مربوطه موجود است و همه نهادهای نظارتی و امنیتی در جریان موضوع هستند.
 
روابط عمومی شرکت ملی حفاری نیز امروز در خصوص این موضوع جوابیه ای منتشر کرد | جهت مشاهده جوابیه کلیک کنید.
حمید رضا گلپایگانی تکذیب خبر اختلاس


کد مطلب: 28661

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/28661/شایعات-منتشر-شده-خصوص-اختلاس-مدیرعامل-شرکت-ملی-حفاری-صحت-ندارد-شکایت-فعالی-این-علیه-گلپایگانی-وجود

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir