تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴
نوزدهمین جشنواره و مسابقه بین المللی دانشجویان و دانشمندان جوان (۲ تا ۶ خرداد ۱۴۰۲) با موضوع "مشکلات واقعی استفاده از منابع طبیعی" در دانشگاه معدن(کاترین دوم) سن پترزبورگ تحت نظارت یونسکو برگزار شد، و بیش از هزار نماینده از روسیه، ایران، چین، قزاقستان، ویتنام، هند و همچنین کشورهای آفریقایی و آمریکای لاتین در آن شرکت کردند.
دکتر عیسی نویری | نفت آنلاین
دکتر عیسی نویری | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین،  در این رویداد علمی، مقاله دکتر عیسی نویری، رییس پژوهش و توسعه شرکت نفت و گاز اروندان که پیشتر در قالب سخنرانی پذیرفته شده بود، پس از ارائه، موفق به کسب دیپلم افتخار این جشنواره بین المللی نیز گردید.
این مقاله با عنوان کاهش هزینه های حفاری با بهینه سازی رانش مته (Drilling reduction by bit run optimization)، در بخش توسعه میادین نفت و گاز جشنواره، به پارامترهای مطلوبی اشاره می کند که ما را به کاهش هزینه حفاری، که از پرهزينه ترين بخشهاى بالادستى در پروژه هاى مختلف نفت و گاز می باشد رهنمون می کند.
دکتر عیسی نویری دیپلم افتخار جشنواره بین المللی دانشمندان جوان در روسیه
در این رویداد علمی که دستیار رئیس جمهور، وزیر علوم و آموزش عالی روسیه و دبیر اجرایی کمیسیون اتحادیه اروپا پیام های تبریک خود را به شرکت کنندگان و برگزارکنندگان ارسال کرده بودند، محققان جوان و شرکت کنندگان دستاوردهای پژوهشی خود را با موضوعاتی شامل؛ توسعه میادین نفت و گاز، حمل و نقل هیدروکربن ها، فناوری های مدرن برای فرآورش آنها، تغییرات آب و هوا، حفاظت از محیط زیست و اصول توسعه پایدار تولید از معادن ارائه کردند.
 
شایان ذکر است، دکتر عیسی نویری از محققین جوان این حوزه که با ثبت اختراعات و ارائه مقالات مختلف پیش از این دستاوردهای پژوهشی مختلفی مانند نفر برگزیده اولین جشنواره پژوهشگران ایران، پژوهشگر برگزیده جهاد دانشگاهی کشور، مقاله برگزیده کنگره مهندسی شیمی ایران و چندین مقام داخلی و خارجی را کسب نموده اند.
دکتر عیسی نویری اروندان



https://naftonline.ir/news/28678/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
حمید نواصر
با سلام
ایشان را می شناسم
به جد دکتر عیسی نویری علاوه بر اینکه شخصیتی علمی(تدریس متمادی در دانشگاه‌های استان خوزستان) و شخصیت پژوهشی (کسب عناوین متعدد و اختراعات کاربردی) از نطر اخلاقی و مذهبی نیز دارای ویژگی های منحصر به فردی است به خوزستان به خاطر داشتن چنین افرادی تبریک عرض میکنم
0