تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۵
در بازدید مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب از تاسیسات نفت و گاز مارون اعلام شد

قباد ناصری: در بهار 1402، بیش از 102 درصد برنامه تولید را محقق كردیم

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون شنبه ۳ تیر و در حاشیه بازدید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از تاسیسات شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون اعلام کرد که بیش از 102 درصد برنامه تولید شرکت در بهار سال جاری تحقق یافته است.
قباد ناصری | شرکت نفت و گاز مارون | نفت آنلاین
قباد ناصری | شرکت نفت و گاز مارون | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از  روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس قباد ناصری با بیان اینکه پایداری تولید منوط به اتمام پروژه های در دست اقدام است، افزود: خوشبختانه روند پیشبرد پروژه های شرکت علیرغم شرایط اقلیمی و سایر محدودیت ها، به همت کارکنان ساعی سازمان خوب پیش می رود و در زمان برنامه شده، به بهره برداری خواهند رسید.

وی پروژه های احداث پل بتنی رودگذر جهت عبور خطوط لوله انتقال کریدور رامشیر،  برج هیدروژن سولفوره زدا در واحد بهره برداری مارون ۵، نمک گیرهای واحد نمک زدایی مارون ۵ و عملیات احداث و ایمن سازی خطوط لوله هدر تزریق گاز مارون را از عمده پروژه های هدف در بازدید امروز برشمرد.

مهندس علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز با  تاکید بر سرعت بخشی و اهتمام نسبت به اجرای پروژه هایی که بر محیط زیست  و امنیت مناطق همجوار تاسیسات فرایندی تاثیر مثبت خواهند گذاشت، گفت: با عزم و اراده‌ای که در مدیران نفت وجود دارد، خوشبختانه طرح‌ها و پروژه‌های فنی و عمرانی با سرعت بسیار مطلوبی در حال اجراست که پیش بینی می‌شود تا انتهای سال بتوان به اهداف بسیار مهمی دست پیدا کرد.

شایان ذکر است، وی همچنین از تاسیسات فرایندی مجتمع صنعتی شماره ۴ مارون و نیز دکل حفاری 117 شرکت حفاری شمال در حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون بازدید کرد.
https://naftonline.ir/news/28672/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0