تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
حمایت تمام قد نماینده سرزمین نفت از ملی حفاری در صحن علنی مجلس:

تجربه تلخ شرکت های واگذار شده را در مورد ملی حفاری انجام ندهید

نماینده سرزمین نفت خطاب به رییس جمهور:آقای روحانی خصوصی سازی تبدیل به اختصاصی سازی شده و تجربه تلخ نیشکر هفت تپه، هپکو و شرکت های واگذار شده را در مورد ملی حفاری انجام ندهید.
مهندس مجتبی یوسفی مجلس شورای اسلامی
به گزارش نفت آنلاین ؛ مهندس مجتبی یوسفی در نشست علنی دیروز (یکشنبه، 12 مردادماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر به رئیس جمهور، گفت: وضعیت بازار خوب نیست و کمر مردم زیر بار گرانی های کمرشکن خم شده؛ براساس فرمایش رهبر فرزانه انقلاب علاج قطعی تحریم با تکیه بر توان داخلی امکان پذیر است نه امید به اروپا و آمریکا طی 8 سال گذشته.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس خطاب به رئیس جمهور با بیان اینکه چرا وزیر صمت را معرفی نمی کنید، افزود: چرا با ملت صحبت نمی کنید و دلیل گرانی های ارز، مسکن و ارزاق اساسی مردم را بیان نمی کنید. مردم امین ما هستند و بی برنامگی در تیم اقتصادی شما مشهود است.

وی ادامه داد: این بی برنامگی به طور خاص در صنعت فولاد و تامین مواد اولیه شرکت های فولادی و به طور خاص فولاد خوزستان که مواد اولیه شرکت های فولادی را تامین نمی کنند و همچنین در مورد شرکت های تولید لوازم خانگی این بی برنامگی وجود دارد؛ وقتی ما نیاز داخل را تامین نمی کنیم صادرات سیمان، میلگرد وفولاد چه توجیحی دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به روحانی یادآور شد: سیاست های غلط شما در وزارت نیرو طی 8 سال گذشته باعث شد که برق که نیاز حیاتی مردم استان خوزستان با دمای بالای 55 درجه است به دلیل اینکه طی 8 سال گذشته هیچ نیروگاهی در خوزستان و حوزه انتخابیه اهواز احداث نشده به طور مکرر قطع شود و و با افزایش بی رویه آن مواجه شویم.

یوسفی یادآور شد: چه کسی مسئول نظارت بر قیمت اقلام سرمایشی کشور است؛ جناب رئیس جمهور خصوصی سازی تبدیل به اختصاصی سازی شده و تجربه تلخ نیشکر هفت تپه، هپکو و شرکت های واگذار شده را در مورد ملی حفاری انجام ندهید.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی از وزارت اطلاعات، سپاه و اطلاعات سپاه که باعث اقتدار و عزت مردم شدند تشکر کرد و گفت: قدرشناس زحمات آن ها هستیم.
https://naftonline.ir/video/21489/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0