تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: با انجام تمهیدات و اصلاح نرخ دکل روز، تراز مالی این شرکت پس از ۵ سال مثبت شد.
حمیدرضا گلپایگانی | نفت آنلاین
حمیدرضا گلپایگانی | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران دکتر حمیدرضا گلپایگانی در آیین تقدیر از کارمندان نمونه شرکت، با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و ارج نهادن به خدمات دولتمردان، افزود: این شرکت در یک سال گذشته در ابعاد مختلف شاهد جهش هایی بوده است که موجب توفیقات چشمگیری برای سازمان گردید. 
 
 وی به اصلاح قراردادها با شرکت های متقاضی خدمات حفاری اشاره و اظهار کرد: پایین بودن نرخ خدمات حفاری در سال های اخیر و عدم توازن میان درآمدها و هزینه ها موجب شد که شرکت نتواند اهداف توسعه ای مورد نظر خود را به موقع محقق سازد. 
 
 گلپایگانی گفت: با بهبود وضعیت تراز مالی و اهتمام ویژه مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران و دولت سیزدهم به این صنعت راهبردی، بازسازی و نوسازی دستگاه های حفاری خشکی و دریایی شرکت در دستور کار قرار گرفته است. 
 
 مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در همین ارتباط توضیح داد: با بررسی‌های کارشناسی، دکل‌های حفاری روزآمدسازی و دکل هایی که که قابلیت بازسازی ندارند از رده خارج و دستگاه های جدید جایگزین آنها خواهد شد. 
 
وی به کارگیری دستگاه های حفاری از ۵۶ دستگاه در مرداد ماه پارسال به ۶۴ دستگاه در زمان حاضر را یادآور شد و افزود: با جایگزین کردن دکل های دریایی شرکت شاهد تحول عظیم در حفاری در آب های خلیج فارس خواهیم بود و در بخش خشکی نیز در اجرای پروژه ها در زمان مقرر شتاب بخشی می شود. 
 
گلپایگانی اظهار کرد: با توجه به اینکه این شرکت به صورت خودگردان از محل درآمدهای حاصل از ارائه خدمات هزینه های جاری و سرمایه ای خود را تامین می نماید، طرح‌های ویژه‌ای در مراحل بررسی نهایی است که اجرایی شدن آنها زمینه چابکی ، افزایش بهره ‌وری و کیفیت خدمات و سرعت بخشیدن در انجام کارها و منتفع شدن کارکنان که در جهت رشد و اعتلای شرکت تلاش مضاعف دارند را فراهم می آورد. 
 
مدیر عامل شرکت ملی حفاری همچنین توجه به منابع انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمان را مورد تاکید قرارداد و گفت: اقدامات به عمل آمده در راستای بالابردن سطح آموزش های تخصصی و عمومی، پرداخت به موقع حقوق و مزایا، رسیدگی به مشکلات معیشتی و کاهش فاصله زمانی بین دریافت اسناد و پرداخت مطالبات پیمانکاران را از دستاوردهای یک سال اخیر برشمرد. 
 
 وی با قدردانی از تلاش‌های تمامی کارکنان شرکت که نقش اساسی در تولید ایفا می‌کنند،افزود: کارکنان این سازمان همگی نمونه هستند و در ردیف سختکوش ترین کارکنان صنعت نفت به شمار می‌آیند. 
 
 گلپایگانی به ویژگی ها و شاخص های کارکنان نمونه اشاره و اظهار کرد: این شرکت به عنوان نخستین مولود اقتصادی انقلاب اسلامی متعلق به مردم و در خدمت مردم است و کارکردن در آن موجب افتخار است. 
 
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران مسئولیت پذیری، امانتداری، انجام کار با برنامه، نظم و انضباط ، پیگیری کارها تا حصول نتیجه، ارائه راهکار در جهت رفع چالش‌ها و فساد ستیزی را از مولفه های انتخاب کارکنان نمونه عنوان کرد و گفت: مجموعه کارکنان این شرکت با همدلی، همگرایی، همیاری و هم افزایی، تلاش دارند تا اهداف و برنامه‌های سازمان را به نحو شایسته محقق سازند. 
 
 در این آیین حجت الاسلام میرعلایی استاد حوزه و دانشگاه در ارتباط با هفته دولت و خدمات دولت خدمتگزار، شخصیت شهیدان رجایی و باهنر و ویژگی های کارمندان نمونه مطالبی بیان داشت. 
 
در ادامه از کارمندان نمونه شرکت از معاونت ها و مدیریت های عملیاتی پشتیبانی، خدمات فنی، ویژه، منابع انسانی، پروژه ها، تلفیقی، تدارکات و امور کالا و مهندسی، خدمات و بخش های ستادی با اهداء لوح تقدیر شد.
https://naftonline.ir/news/27132/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0