تاریخ انتشارشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: پس از رفع ایرادات و ابهامات شورای نگهبان به طرح ساماندهی کارکنان در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با موافقت رئیس و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی این طرح هفته جاری در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.
محمد کعب عمیر | نفت آنلاین
محمد کعب عمیر | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ساماندهی و تصویب آن، یک مطالبه‌ی به حق همه‌ی کارکنان کشور است.
 
او می‌گوید: تمامی ایرادات و ابهامات شورای نگهبان به طرح ساماندهی کارکنان در جلساتی با حضور عضو شورای نگهبان، نماینده سازمان اداری و استخدامی و مرکز پژوهش‌های مجلس برطرف شد.
 
کعب‌عمیر گفت: برای اینکه این طرح هرچه سریعتر در دستور کار مجلس قرار بگیرد طی روز‌های گذشته پیگیری‌هایی از سوی قالیباف ریاست مجلس شورای اسلامی و هیئت رئیسه مجلس صورت گرفت.
 
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: پس از موافقت رئیس مجلس شورای اسلامی، او از هیئت رئیسه مجلس خواست که طرح ساماندهی کارکنان این هفته در دستور کار مجلس قرار بگیرد.
 
او با اشاره به تعلل طرح ساماندهی کارکنان در مطرح شدن در صحن علنی مجلس ادامه داد: اگر این هفته طرح ساماندهی در صحن علنی مطرح نشد و هیات رئیسه مجلس نسبت به این طرح باتوجه به موافقت رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به آمدن این طرح به صحن مجلس کوتاهی کنند، شخصا به عنوان عضو کمیسیون اجتماعی مجلس و فردی با جامعه‌ی کارگری کار و زندگی کرده‌ام، در صحن علنی تذکر شفاهی خواهم داد.
 
نماینده مردم شوش در مجلس گفت: امروز دولت به شرکت‌ها پول می‌دهد که حقوق کارکنان را پرداخت کنند، حالا با تصویب طرح ساماندهی، همان پول مستقیم به کارکنان پرداخت می‌شود، این کجا بار مالی دارد. با اجرای این طرح کارکنان و کارگران به امنیت شغلی می‌رسند و اصلاً افزایش حقوقی در اجرای طرح ساماندهی کارکنان در کار نخواهد بود.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: برخی اسناد نشان می‌دهد که شرکت‌هایی وجود دارد که مثلا ۵۰ میلیارد تومان پول از دولت دریافت کرده تا حقوق کارکنان یک سازمان یا وزارتخانه‌ای را پرداخت کنند، اما بر اساس برخی اسناد مشاهده می‌کنیم که فقط ۴۰ میلیارد تومان برای حقوق کارکنان پرداخت شده است. 
 
کعب عمیر گفت: انتظار داریم دولت در اجرای طرح ساماندهی و حذف پیمانکاران و شرکت‌های واسطه همکاری لازم را داشته باشد.

نکته مهم : به محض ورود طرح به صحن علنی مجلس از طریق کانال ایتا نفت‌آنلاین در خصوص آخرین اخبار تصویب طرح اطلاع رسانی خواهد شد.
جهت عضویت در کانال ایتا نفت‌آنلاین کلیک کنید 

به امید حذف پیمانکار نیروی انسانی 
https://naftonline.ir/news/28873/
منبع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
سالار
عجب
feedback
Iran, Islamic Republic of
م و
خدا قوت مرد مومن نماینده با غیرت شوش جناب آقای کعب عمیری خدا نگهدار شما و خانواده باشد
feedback
United States
خدا کنه پس کی اجرامیشه.بعد20سال ازدست پیمانکار راحت بشیم.وامنیت شغلی داشته باشیم.به امید آن روز،🤲🤲🤲
feedback
Iran, Islamic Republic of
قطعا مافیای پیمانکاران اجازه همچین کاری را نمیده
feedback
Iran, Islamic Republic of
عبدالله ایرانی
سلام کلی دعا وتوکل کردیم که از شر زنگنه راحت بشیم هال اوجی بدتر وبدتر از وزیر قبلی هستش خدا به داد زیر مجموعش برسه
feedback
Iran, Islamic Republic of
اخه ??? اون ۱۰میلیارد عیدی و سنوات پرسنل هست که در پایان قرارداد پرداخت میشه
feedback
Iran, Islamic Republic of
تا حالاچند نفر از نمایندگان مجلس نظر دادند همه موافقند پس چرا مانده تو بایگانی نمیاد صحن قال قضیه تمام کنند همه راضی فقط کارگر ناراضی کاش هر سال انتخابات میبود
feedback
United States
سعید
فقط هدف مشغول کردن ذهن مردم و دور زدن است که بگویندبفکرمردم وکارگران هستیم
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام خسته نباشی آقای نماینده شوش تو رو خدا برای شرکت های خصوصی مثل تیپا کس وزیر مجموعه تی اب است هم فکری به حال کار گرانش بکنید همه هر ماه باید قرار داد ببندن وحقوقشون کمه اگه سر کار نرن یک روز فوری حقوقشونو کم می کنن من یک مادرم چشم چراعم یک پسره با زن وبچه دلم می سوزه شب پسرم میاد خونه همون جوری خسته می خوابه بخدا پدرش هم جانبازه حق اون رو هم خوردن رو دستمه کاری نمی تونم بکنم برای بچه ام انجام بدم تو رو جان عزیزت به این شرکت تی اب هم تو تهرانس سری بزنید بعدازظهر ها ممنون ومتشکرم خداوند عمر با عزت بهت بده
feedback
Iran, Islamic Republic of
ان شا الله که دیگه نهایتا تا نیمه اول شهریور مشغول تهیه متن دستورالعمل اجرایی طرح ساماندهی و تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری یا همان شرکتی به قرارداد مدت معین یا رسمی بشوند که اول مهر به ادارات و شرکتها ابلاغ شود
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارگر حمال
این پیمانکاران هر سال دارن به دولت مالیات های میلیاردی میدن، یکی از درآمدهای پرسود برای دولت وجود همین شرکت هاست. پس هیچ وقت دولت نمیاد درآمد خودش رو قطع کنه.
این مومنین که جاشون هم تو بهشت هست شکمشون به مال حروم خوردن عادت کرده و نمیان درآمدشون رو قطع کنن
feedback
United Kingdom
از دولت میگیرن به خود دولت مالیات میدن ، فکر کردی از
جیبشون میدن مالیات رو !!؟؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
نادر
باسلام.
بنده از نزدیک کاملا اقای کعب عمیر میشناسم.
وبا ایشان در شرکت لوله سازی اهواز همکار بودم.
معلومه که کاملا از معایب پیمانکار نیروی انسانی واقف هست .چون خودش یک کارگر زحمتکش در شرکت لوله سازی اهواز بود
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارمند شرکت لوله سازی
سلام
ایشان کارگر نبود!! کارشناس برق بودند
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام به امید حذف پیمانکار خدا یاشکرت
0