تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
به ابتكار مدیريت منابع انساني شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد:

اولین جلسه رسمی كارگروه شناسایی، بررسی و پیگیری مطالبات قانونی مشترك كاركنان صنعت نفت در جنوب

به ابتكار مدیريت منابع انساني اولين جلسه رسمي كارگروه شناسايي، بررسي و پيگيري مطالبات قانوني مشترك كاركنان براي اولين بار در مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد.
ابوالقاسم حبیبی پور | شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
ابوالقاسم حبیبی پور | شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
به گزارش نفت آنلاین به نقل از پايگاه اطلاع رساني نفتخيز، در اين نشست كه دوشنبه 30 مردادماه 1402 با حضور مدیر منابع انساني در سالن جلسات آموزش هاي تخصصي ستاد برگزار شد، مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، نماينده گان شركت هاي بهره بردار تابعه، نماينده شركت نفت وگاز اروندان، اعضاي ديگر كارگروه از ادارات ستادي و مركز بسيج شهيد تندگويان، مشاركت داشتند.
 
در ابتداي نشست حاضر ، پس از تلاوت آياتي چند از قرآن كريم و سرود جمهوري اسلامي كارگروه رسما فعاليت خود را آغاز نمود.
 
ابوالقاسم حبيبي پور سرپرست مدیر منابع انساني شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن خير مقدم به همكاراني كه به عنوان نمايندگان شركت هاي متبوع خويش بعضا از راه دور به جمع پيوستند تصريح كرد: چالش ها و مشکلات متعددی در حوزه ی منابع انسانی وجود دارد، لكن اولويت كارگروه مي بايست مطالبات مشتركي باشدكه دغدغه تعداد قابل توجهي از كاركنان بوده و به نوعي خواست عمومي سازمان تلقي مي گردد و ایشان خود و کارگروه را متعهد به پيگيري مطالبات قانونی و مشترک دانسته و افزود از همه ظرفيت های سازمان در این راستا استفاده خواهد شد.
 
سرپرست مدیریت منابع انساني شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افزود: براي رسميت بخشيدن به كارگروه حاضر با مديريت تمامي شركت ها و دواير تابعه مكاتبه صورت گرفته و لازم است مسئولین محترم همكاري مطلوب و همه جانبه را با نمايندگان داشته باشند.
 
وي با ابراز خرسندي از حضور تعداد قابل توجهي از نخبگان و جوانان توانمند مناطق در كارگروه حاضر تاكيد كرد از تمامي ظرفيت هاي سازمان استفاده نموده تا مطالبات به حق كاركنان به عنوان سربازان خط مقدم توليد، به بهترين نحو پيگيري شده و تا حصول نتيجه اقدامات متوقف نگردد.
 
آقای حبيبي پور به شرح وظايفي كه براي اعضاي اين كار گروه تدوين شده اشاره نمود و گفت: نمايندگان صرفا به عنوان حامل خواست هاي كاركنان نبوده و ضرورت دارد پس از احصاي مطالبات، با نگاه كارشناسي به چاره انديشي در مورد مذبور پرداخته و با بهره گيري از ظرفيت هاي سازمان خود به شکل مطلوب راهکارهای پیشنهادی حل مشکل را احصاء کرده و پس از اجماع نظر در کارگروه، موضوع به مدیرمنابع انسانی منعکس گردد.
 
وي در خاتمه سخنان خود اشاره كرد: هرکارمند و یا کارگری که در مناطق نفت خیز جنوب مشغول انجام وظیفه است برای این کارگروه قابل احترام بوده و هست، لذا ضرورت دارد در پيگيري مطالبات كاركنان جامع نگر بوده و نگاه كلي داشته باشيم.
 
در ادامه نمايندگان شركت ها و ادارات پس از قدرداني از مديريت منابع انساني به جهت تشكيل و سازماندهي گروه حاضر به بيان نقطه نظرات و انتقال برخي مطالبات عمومي كاركنان پرداخته و خواهان اطلاع رساني به موقع اقدامات صورت پذيرفته در راستاي بهبود وضعيت كاركنان شدند.
 
در پايان اين نشست آقای عباس سلحشور، نماينده فناوری اطلاعات و ارتباطات به اتفاق آرا به عنوان رئيس كارگروه و آقایان نهاوند زاده و ‌‌اسدي منجزي با اكثريت آرا به ترتيب به عنوان دبير اول و دوم كارگروه منصوب گرديدند.
ابوالقاسم حبیبی پور مناطق نفتخیز جنوب
ابوالقاسم حبیبی پور
https://naftonline.ir/news/28890/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0