تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
مدیریت منابع انسانی شرکت نفت و گاز مارون در یک اقدام فوری ماده ۱۰ را برای همه شاغلین رسمی که حدود ۱۱۰۰ نفر می باشند اجرایی کرد
شرکت نفت و گاز مارون | نفت آنلاین
شرکت نفت و گاز مارون | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین، طبق بررسی های بعمل آمده مدیریت منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون توانست در یک اقدام فوری ماده ۱۰ را برای همه شاغلین رسمی که حدود ۱۱۰۰ نفر می باشند اجرایی نماید.
 
بر این اساس سیدابراهیم صالحین مدیر منابع انسانی شرکت نفت مارون در مکاتبه ای خطاب به مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که مدیریت منابع انسانی مارون با اولویت کارکنان شاغل در عملیات اقدامات لازم جهت تغذیه ماده ۱۰ مطابق با شیوه اجرایی ابلاغ شده در سیستم جامع نیروی انسانی را اعمال نمود.
 
در پایان این گزارش مدیریت منابع انسانی نفت و گاز مارون ضمن اشاره به مکاتبه و پیگیری مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در خصوص رفع نواقص و ابهامات اجرایی ماده ۱۰ از شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: در صورتیکه هرگونه تغییری در شیوه اجرا ایجاد شود ،مراتب با قید فوریت برای سایر کارکنان سختکوش در این شرکت اعمال خواهد گردید.
 
⬅️ نفت آنلاین: جا دارد سایر شرکت های تابعه Nisoc نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص روند تغذیه ماده ۱۰ برای کارکنان جامانده را ارائه نمایند تا وضعیت اجرای این قانون در سایر شرکت ها نیز مشخص شود.
https://naftonline.ir/news/28889/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
کریم
خدا قوت
feedback
United Arab Emirates
نیروی رسمی مارون
درود بر جناب آقای سید ابراهیم صالحین مدیر منابع انسانی شرکت نفت و گاز مارون که واقعا از وقتی که در این سمت منصوب شدند حضور ایشان باعث خیر و برکت برای پرسنل مارون شد
feedback
Iran, Islamic Republic of
آرش
با سلام
ما دیپلمه ها و فوق دیپلمه ها به لطف شما همچنان امیدواریم. انشالله بی نصیب نگردیم. با تشکر
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
ترا خدا به فریاد حقوق پایین ها برسید بیس‌های پایین دارند نابود می‌شوند حقوق ها در رنج بیاورید
0