تاریخ انتشارشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: وضعیت فعلی در جایگاه های بنزین مصداق امری است که ما دنبال کرده و می گوییم که قوانین باید آنقدر دقیق و محکم نوشته شود که دولت به نحو دیگری این قوانین را اجرایی نکند.
مالک شریعتی
مالک شریعتی
به گزارش نفت آنلاین به نقل از خانه ملت، مالک شریعتی نیاسر، با اشاره به مشکلات اخیر در جایگاه های سوخت بیان کرد: وضعیت فعلی در جایگاه های بنزین مصداق امری است که ما دنبال کرده و می گوییم که قوانین باید آنقدر دقیق و محکم نوشته شود که دولت به نحو دیگری این قوانین را اجرایی نکند.
 
وی تاکید کرد: ما در بودجه سال ۱۴۰۲ دولت را مکلف کرده بودیم که کارت‌های سوخت را به نحوی مدیریت کند که مردم از کارت‌های شخصی خود برای سوخت گیری استفاده کنند و همین نکته را عنوان کرده و چیز دیگری نگفته بودیم؛ این در حالیست که دولت بدترین روش را برای مدیریت سوخت انتخاب کرده و اقدام به محدودسازی جایگاه های کارت های سوخت و لیتراژ بنزین کرده است.
 
وی با بیان اینکه متاسفانه در برخی از شهرهای کشور از ساعت ۱۸ سوخت گیری خودروها انجام نمی شود، بیان کرد: دولت باید در این بخش به نحو دیگری عمل می‌کرد و مثلاً عوارضی برای کارت سوخت در جایگاه می گذاشت.
 
شریعتی با اشاره به اظهارات وزیر نفت در این رابطه و اذعان به این نکته که وزارت نفت تکالیف مجلس را در این بخش اجرایی کرده است گفت: مجلس هیچگاه نگفته کارت سوخت باید در جایگاه‌های سوخت جمع آوری شود. مجلس تنها به این نکته اشاره کرده که وزارت نفت باید به نحوی مدیریت کند تا مردم تنها از کارت‌های سوخت شخصی خود در جایگاه ها استفاده کنند.
 
وی تاکید کرد: بنابراین اگر ما در تدوین قوانین متون قوی نداشته باشیم، این مسئله می تواند به نحوی اجرایی شود که هم مردم ضرر کرده و هم مجلس مقصر شناخته شود.
https://naftonline.ir/news/28872/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0