تاریخ انتشارشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
دکتر حسینی محراب استاندار خوزستان به همراه آیت الله موسوی فرد نماینده مقام معظم رهبری در استان و حجت الاسلام دکتر حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری به همراه جمعی از مسولین استانی از پایانه مرزی شلمچه بازدید کردند.
شرکت نفت و گاز اروندان | نفت آنلاین
شرکت نفت و گاز اروندان | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از  روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، پنج شنبه (۲۶ مرداد ۱۴۰۲)، دکتر حسینی محراب استاندار خوزستان به همراه آیت الله موسوی فرد نماینده مقام معظم رهبری در استان و حجت الاسلام دکتر حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری به همراه جمعی از مسولین استانی از پایانه مرزی شلمچه بازدید کردند.

استاندار خوزستان با حضور در موکب این شرکت  از ظرفیت ها و خدمات در حال انجام بازدید و از پیگیری های مدیرعامل و تلاش های شبانه روزی کارکنان و خادمین زوار حسینی در موکب شرکت نفت و گاز اروندان مستقر در پایانه مرزی شلمچه قدردانی و آرزوی موفقیت و سلامتی برای این عزیزان نمود.
همچنین حسینی محراب با حضور در جمع کارکنان و بسیجیان پایگاه شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان در مرز شلمچه از خدمات آنها تقدیر و تداوم خدمت رسانی به زوار حسینی در طول ایام اربعین را خواستار شد.

در این دیدار صمیمی که شب گذشته انجام گردید، رحمان توکلی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان این شرکت ضمن ارائه گزارشی از عملکرد همکاران خود به ایشان اظهار کرد؛ در اختیار قرار دادن ۲۰ دستگاه انواع ماشين آلات سنگین و ۵ دستگاه سواری در جهت خدمات رسانی به زیر ساخت های دیگر مواکب، برپا کردن دو استراحتگاه ویژه آقایان و بانوان و ارائه بسته های فرهنگی و توزیع غذا و انواع نوشیدنی های در موکب این شرکت، از اواخر هفته آینده نسبت به خدمات دهی به زائرین اربعین حسینی(ع) کار خود را آغاز خواهیم نمود.
عبدالله عذاری اهوازی
آمادگی همه ظرفیت های شركت نفت و گاز اروندان برای ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی در پایانه مرزی شلمچه

مدیرعامل شركت نفت و گاز اروندان در تشریح اقدامات این شرکت: پشتیبانی هرساله از حماسه عظیم اربعین حسینی افتخار ما و صنعت نفت است.

به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مهندس عذاری اهوازی مدیرعامل این شرکت طی گفتگویی، مجموعه اقدامات شرکت نفت و گاز اروندان در پشتیبانی از پایانه مرزی شلمچه و ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی را تشریح کرد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به تعیین این شرکت به عنوان معین پایانه مرزی شلمچه از سوی ستاد اربعین نفت  اظهار داشت: گردهمایی عظیم و راهپیمایی تمدن ساز اربعین حسینی، نماد جهانی وحدت شیعیان و یک حماسه بزرگ در دنیای اسلام است، که به عنوان مردمی ترین پدیده اجتماعی عصر حاضر به دست مردم خلق و بدست خودشان هرساله راهبری می شود، لکن در این رویداد حماسی به دنباله مردم، مسئولین حسب وظایف محوله و مختلف خود نقش آفرینی کرده و تسهیل گری و ایجاد زیرساخت مناسب را بر عهده دارند.

وی افزود: شرکت نفت و گاز اروندان در قالب مسئولیت اجتماعی خود، هر ساله توفیق پشتیبانی از این حرکت عظیم مردمی را دارد، و امسال نیز خداوند را شاکریم که پیرو تاکیدات و ابلاغ دکتر خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بسیج همه امکانات ممکن خود، مشارکت بیش از پیش داشته و در جهت رفاه حال مردم فعالیت های متعددی برنامه ریزی کرده است.

مهندس عذاری اهوازی در تشریح این اقدامات گفت: ما در کنار مجموعه ای از فعالیت های فرهنگی همچون توزیع محصولات تبلیغی به زائرین مانند؛ کلاه آفتابی، پرچم، چفیه، ملزومات حجاب و عفاف و غیره، شاهد اقداماتی ویژه ای همچون راه اندازی موکب خدمت رسانی شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان در محل دو هکتاری پایانه شلمچه هستیم، که این مهم با تلاش شبانه روزی کارکنان و بسیجیان پرتلاش و سختکوش شرکت نفت و گاز اروندان محقق شده و ان شاءالله از اواسط هفته آینده با توزیع روزانه غذا، انواع نوشیدنی و دیگر پذیرایی ها به زائرین گرامی خدمت رسانی خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان افزود؛ همچنین به جهت رفاه حال زوار ابا عبدالله(ع)، نسبت به برپایی دو استراحتگاه، ویژه آقایان و بانوان در مجاورت موکب خدمت رسانی این شرکت اقدام کرده ایم، و اکنون این چادرها برپا شده و بزودی میزبان زائرین در این استراحت گاه ها خواهیم بود.

وی همچنین ادامه داد: از دیگر اقدامات در راستای آماده سازی و تقویت زیرساخت‌های پایانه شلمچه، تسطیح اراضی برای استقرار مواکب، بهسازی پاركينگ‌ها، آب رسانی به مواکب، جابجایی کانکس ها و فعالیت های مختلف پشتیبانی و لُجستیکی از این دست بودند، که با گُسیل انواع ماشین آلات سنگین به تعداد ۲۵ دستگاه و ۶ دستگاه سبک و بسیج ده ها نفر نیروی انسانی، از روزهای گذشته تاکنون در حال انجام خدمت هستند و تا پایان اربعین نیز بکار خود ادامه خواهند داد.

در پایان عذاری اهوازی با تشکر از همه دست اندرکاران به ویژه ادارات و فعالین این شرکت در پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان، خدمات و پشتیبانی مناطق عملیاتی، روابط عمومی، حراست و امور مالی، ابراز امیدواری کردند با تلاش، انسجام و هم افزایی همه بخش ها، توفیق بهبود شرایط پذیرایی و پشتیبانی از زائرین حسینی(ع)، بعنوان نماینده شرکت ملی نفت ایران در پایانه شلمچه حاصل شود.
https://naftonline.ir/news/28867/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0