تاریخ انتشارشنبه ۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶
مهمترین اخبار کوتاه صنعت نفت در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.
اخبار کوتاه نفت آنلاین
اخبار کوتاه نفت آنلاین
⬅️ادعای بلومبرگ: ایران و آمریکا بر سر ورود نفت ایران به بازار جهانی توافق کردند.
 
⬅️طرح ساخت پتروپالایشگاه شهید سلیمانی در شورای اقتصاد بررسی شد.
 
⬅️گلپایگانی دبیر اجرایی ستاد اربعین صنعت نفت در جنوب: شرکت‌های نفتی زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران در جنوب همه امکانات خود را در بخش‌های خدمات و پشتیبانی برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی پای کار آورده‌اند.
 
⬅️مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران : با همکاری و مشارکت واحدتعمیرات اساسی ستاد مناطق نفت‌خیز جنوب ایستگاه تقویت فشار و تقویت گاز نرگسی پس از انجام تعمیرات اساسی وارد مدار عملیاتی شد.
 
⬅️وزیر نفت : از آغاز دولت سیزدهم تاکنون ۳۳ پروژه نیمه‌تمام با سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیارد دلاری افتتاح شد.تا پایان امسال نیز بهره‌برداری از ۶۷ پروژه نیمه‌تمام دیگر به ارزش ۱۵ میلیارد دلار هدف‌گذاری شده است.
 
⬅️عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، به مناسبت هفته دولت و روز کارمند طی دیداری دوستانه از کارکنان و کارمندان این شرکت در منطقه عملیاتی غرب کارون تقدیر و تکریم به عمل آورد.
 
⬅️تسنیم :در حالی که برخی از ذی‌نفعان حوزه پتروشیمی و سایر صنایع متاثر از نرخ خوراک ۷ هزار تومانی(با نرخ تسعیر ۲۸۵۰۰ تومانی) بر احتمال زیان ده شدن شرکت‌ها تاکید دارند، انتشار برآورد سود و زیان شرکت‌ها می‌تواند در این زمینه شفاف‌سازی کند.
 
⬅️ایلنا:کارگران پیمانکاری شاغل در شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی بندر امام خمینی از مدیریت جدید درخواست کردند ضمن تبدیل وضعیت، به مطالبات عقب افتاده آن‌ها رسیدگی کند.
 
⬅️نمایندگان شرکت ملی نفت ونزوئلا (پدوسا) با هدف آغاز فرآیند اجرا قرارداد افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی و صادرات پایانه نفتی خوزه ونزوئلا که هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهوری به کاراکاس امضا شده بود به دعوت گروه پتروپارس به ایران سفر کردند.
 
⬅️پس از وقوع آتش‌سوزی در پالایشگاه نفت ماراتون در ایالت لوئیزیانا، ستونی از دود بر فراز جنوب شرقی لوئیزیانا برخاست.
 
⬅️وزیر نفت و گاز طبیعی هند در مصاحبه با یک شبکه آمریکایی، مدعی شد دهلی‌نو برای واردات نفت خام به هیچ تامین کننده‌ای از جمله روسیه، وابسته نیست.
https://naftonline.ir/news/28909/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0