تاریخ انتشارشنبه ۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱
عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، به مناسبت هفته دولت و روز کارمند طی دیداری دوستانه از کارکنان و کارمندان این شرکت تقدیر و تکریم به عمل آورد.
شرکت نفت و گاز اروندان
شرکت نفت و گاز اروندان
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، به مناسبت هفته دولت و همچنین گرامیداشت روز کارمند، امروز(شنبه، ۴ شهریور ۱۴۰۲)، عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل این شرکت به همراه جمعی از مدیران و روسا با حضور در تاسیسات میدان آزادگان شمالی و کارخانه فرآورشی غرب کارون، ضمن بازدید از روند تولید این میادین، از سعی و تلاش کارمندان این شرکت در راستای تحقق اهداف سازمانی تقدیر و تشکر کرده و برای ایشان آرزوی توفیقات روزافزون نمود. 
 
وی گفت: کارمندان و کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی به عنوان تلاشگران خط مقدم اقتصاد نفتی کشور در حال خدمت رسانی شبانه روزی بوده و قطعا ما قدردان زحمات آنان هستیم.
 
عذاری اهوازی با اشاره به لزوم حفظ نکات ایمنی و پایبندی به قوانین حین انجام کار تصریح کرد؛ کار در شرایط عملیاتی نفت مخاطره آمیز بوده و مستلزم آن است کارکنان همواره و در هر شرایطی با حفظ ایمنی، نظم و انسجام به افزایش کارایی و سلامت کاری پایبند باشند.
 
وی در پایان این دیدارهای دوستانه شایسته سالاری و اعتقاد، اعتماد و اتکاء به نیروهای توانمند را کلید ایجاد تحول در هر مجموعه کاری دانسته و ابراز امیدواری کرد با توجه و توسعه کیفی و بیش از پیش سرمایه های انسانی ارزشمند و جوان شرکت در تحقق اهداف هر چه بیشتر به موفقیت دست یابیم.
https://naftonline.ir/news/28908/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0