تاریخ انتشارشنبه ۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
رییس جمهور: نظام عادلانه پرداخت باید تحقق یابد، اگر این نظام جای خود را به نظام‌ چانه‌زنی بدهد باعث تأسف است. ما باید در مسیر یک نظام عادلانه در پرداخت‌ها حرکت کنیم تا افراد متناسب با مقدار کارشان حقوق و مزایا بگیرند.
حقوق و دستمزد کارگران | نفت آنلاین
حقوق و دستمزد کارگران | نفت آنلاین
⬅️ نفت‌ آنلاین : سالهاست که کارگران معترض ساختار فعلیِ شورایعالی کار برای تعیین دستمزد هستند و باید دید با حذف سازکارِ چانه‌زنی مشکلات تعیین دستمزد آنها برطرف خواهد شد یا خیر؟

اما یادمان نرود مطالبه اصلی کارگران در حال حاضر نه حذف سازکار چانه زنی ، بلکه تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت در شورای نگهبان و پایان سلطه شرکت های پیمانکاری تامین نیروی انسانی است.
https://naftonline.ir/news/28906/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد مهدی
در افزایش حقوق سال ۱۴۰۲ چانه زنی صورت نگرفته دست آخر وزیر گفتن اینقدر با شرط مهار تورم اگر صورت نگرفت در مرداد ماه ۱۴۰۲ تجدید نظر شود در حقوق کارگران و بازنشستگان ولی در کمال ناباوری ایشان اعلام کردن که تورم نزولی است و مهار شده به بقیه ایشان در این مملکت زندگی نمی‌کنند و دستشان به خرج های زندگی نیست و در حال حاضر هم زیربار مسولیت خود نمی‌روند و کارگران را حواله می‌کنند به کارفرما جهت افزایش حقوق اینطور برداشت می‌شود ایشان حقوق بگیر و پورسانت بگیر کارفرمایان هستم نه وزیر کار و حامی کارگران و بازنشستگان
feedback
Romania
فعلا که بهای تمام کنترل تورم رشد اقتصادی سریع وهرچی که بگی اول از جیب کارگران پرداخت شده وداره میشه کاش
0