تاریخ انتشاردوشنبه ۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
 توضیحات روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در خصوص انتشار یک توییت درشبکه های مجازی

تهمت و تخریب شخصیت قابل بخشش نیست/ از طریق مراجع قضایی پیگیری می نماییم

 روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در پاسخ به انتشار توییت در یکی از رسانه ها جوابیه ای منتشر کرد.
توضیحات روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
توضیحات روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
 به گزارش نفت آنلاین به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در روز گذشته یک پیام متنی سراسر کذب (توییت) علیه مدیرعامل محترم این شرکت در یکی از رسانه ها به قصد تخریب شخصیت و تشویش اذهان عمومی در رسانه های مجازی و شبکه های اجتماعی انتشار یافت.
 
اما سوال اینجاست که چه کسانی و با جه منافعی از هتک حرمت و ترور شخصیت دکتر حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل محترم شرکت ملی حفاری ایران سود می برند؟
 
چرا ایشان در فضای مجازی آماج تهمت های ناروا قرار می گیرد؟
 
به چه دلیل عناصری با هویت معلوم از سر درماندگی با همان حربه های نخ نما، تلاشگران صنعت نفت را با طرح موضوعات دروغ و بی اساس مورد هجمه رسانه‌ای قرار می‌دهند و به خیال واهی خود تخریب می نمایند؟
 
بر اساس فرمایشات «« مولا علی (ع) هیچ بی شرمی و وقاحتی چون بهتان زدن نیست»» و به یقین حفظ آبروی افراد خط قرمز ما است و با پیگیری حقوقی پشت پرده خط تخریب در آینده نزدیک برملا می شود.
 
 بی شک انتشار خبر کذب با تیتر های جنجالی در شبکه های اجتماعی بر علیه مدیر عامل محترم این شرکت به منظور ایجاد ذهنیت منفی در مخاطب و با اهداف خاصی هدف گذاری شده است. 
 
نگارنده مطلب به گونه ای مبادرت به نگارش توییت نموده که در شرکت ملی حفاری ایران اراده ای برای مبارزه با فساد وجود ندارد و این در حالی است که به گواه پرونده های موجود در محاکم قضایی، این شرکت پیشتاز مبارزه با فساد و پیگیر حفظ بیت المال از طریق مراجع قضایی و ذیصلاح کشور بوده، به نحوی که طی دوره مدیریت دکتر گلپایگانی از تضییع میلیاردها تومان حقوق بیت المال جلوگیری کرده است.
 
 امروزه انسان های هوشیار کاملاً با فضای رسانه‌ای آشنا بوده و بخوبی سره را از ناسره تشخیص و تمیز می دهند.
 
 با نگاهی به مطالب منتشره در چند ماه گذشته این رسانه، عمق برنامه های شانتاژ رسانه ای، بی اعتبار کردن مدیران و مسئولان صنعت نفت، ایجاد تشویش و تردید، جریان سازی دروغ، طرح اتهام های ناروا و تخریب ناجوانمردانه قابل مشاهده است، به راستی یک رسانه به جای نقد منصفانه با چه هدفی تلاشگران صنعت نفت کشور را تخریب میکند!؟
 
 کاملاً واضح است زیاده خواهان بیت المال که به واسطه برنامه‌ها و اقدامات فساد ستیز مدیرعامل محترم این شرکت منافع خود را در خطر می بینند با بکارگیری بعضی از رسانه ها و انتشار اخبار کذب، به دنبال دلسرد کردن و کنار گذاشتن مدیران خدوم هستند، غافل از اینکه کار برای رضای پروردگار دلسردی ندارد و هر انسان دلسوز و دغدغه مند به تکلیف خود عمل می کند.
 
 اعتقاد داریم اصحاب و دست‌اندرکاران رسانه ها از پاک ترین افراد جامعه هستند و حساب آنان از کسانی که قلم خود را وقف امیال منفعت طلبانه فرصت‌طلبان قرار می دهند، جدا است.
 
 شاید بتوان به شکلی دیگر هدف گردانندگان خط تخریب را واکاوی نمود، سخن ما با جریانی است که این روزها و در ماه های گذشته زیاده خواهی خود را از بیت المال در خطر دیده و به جای اصلاح رفتار، حاشیه پردازی و ایجاد فضای دروغ را در دستور کار قرار داده است، شاید بهتر این بود که به صراحت اعلام می نمودند با کدام برنامه های شرکت ملی حفاری ایران مخالف هستند، پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان، ساماندهی نیروی انسانی، پرداخت بخش زیادی از مطالبات و معوقات گذشته پیمانکاران و خدمات دهندگان، اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، نظم و انضباط مالی، به روز رسانی مجموعه مطالبات کارکنان و ایجاد رضایتمندی آنان، کاریابی دکل های حفاری، افزایش راندمان کار، برنامه های راهبردی مبارزه با فساد، اصلاح فرایندها... و بسیاری از برنامه های دیگر که در دستور کار می باشد.
 
اعتقاد داریم هیچ مدیری مصون از نقد منصفانه و عملکردش عاری از نقصان نیست، اما می بایست با انصاف و اخلاق مدار و بر اساس شرایط و واقعیات، عملکرد مدیران را رصد و مورد ارزیابی قرار دهیم و بی تردید، نقد با تهمت، افترا و تشویش اذهان و لجن پراکنی فرق می کند.
 
 روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران ضمن تقدیر و قدردانی از مجموعه های رسانه ای اخلاق مدار از طریق مجاری قانونی حق پیگرد موضوع و انتشار دهندگان را برای خود محفوظ می‌دارد. 
 
 در اینجا روی سخن ما با نهادهای نظارتی و ضابطین محترم قضایی است، آنان که هماره و همه حال، دل در گرو اجرای عدالت دارند، نبایستی از این هجمه رسانه ای بسادگی بگذرند، و اجازه ندهند که چنین شیوه ای رایج گردد.
https://naftonline.ir/news/28660/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
ارسلان
با درود
واحد زمانی تغییر ثانیه است اما سرنوشت ما سالهاگره خورده بر سماجتی که خودمان در برابر تغییرات داریم.
سالها بازیچه این سناریو سازی هستیم ،و سیاست پوچی که عموما فقط منافع شخصی عده خاصی رو تامین کرد.
این گونه تخریب ها نه به نفع کارگر و نه کل سازمان هست.
اگر با رعایت انصاف شرایط زیر ساختی کل شرکت رو خصوصا نحو قراردادهای یک طرفه و دکل‌های که قراردادی نداشتن در نظر بگیریم که قبل از ورود آقای گلپایگانی چه شرایطی داشتن و امروز بررسی کنیم متوجه خیلی از مسائل می‌شویم . ما هم قدردان زحمات کسانی که صادقانه خدمت کردندبرای بهبود بخشی از مشکلات هستیم و هم مطالبه گر و انتقاد شدید به خاطر بعضی از مسائل که می‌توانست با فاصله زمانی خیلی کمتری مرتفع شوند.
عمدترین خواسته کارکنان سازمان خارج شدن از لیست خصوصی سازی و دریافت ردیف بودجه است
اگر ما مطالبه گر قانونی باشیم و با اندیشه تازه و انتقادسازنده اجازه ندهیم بازیچه افراد منفعت طلب بشویم نشان از تغییر ماست چون منافع افراد و منافع شرکت مشترک هستند در غیر اینصورت سناریوها همچنان تکراری نوشته می‌شودو ما به خودمان دروغ می‌گویم که دیگران مقصر همه این اتفاقات هستند.
0