تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸
در این بخش وضعیت بیمه تکمیلی کارکنان صنعت نفت و راهکار خوب یکی از شرکت های نفتی برای مقابله با تعلیق خدمات درمانی پرسنل ارکان ثالث نشان داده شده است.
بیمه تکمیلی درمان کارکنان صنعت نفت | نفت آنلاین
بیمه تکمیلی درمان کارکنان صنعت نفت | نفت آنلاین

خبر اول: راهکار خوب یکی از شرکت های نفتی برای جلوگیری از تعلیق درمان کارکنان پیمانکاری

بررسی پیام‌های کارکنان پیمانکاری صنعت نفت نشان می دهد اکثر این عزیزان امکان استفاده از خدمات بیمه تکمیلی را ندارند.
 
 عدم امکان استفاده پرسنل ارکان ثالث از خدمات بیمه تکمیلی در حالی است که بیش از ۴۵ روز از آغاز قرارداد جدید با بیمه البرز می گذرد!!
 
لازم به ذکر است نفت آنلاین روز گذشته با انتشار پرسشی از طریق پیج اینستاگرام رسمی خود وضعیت ارائه خدمات بیمه تکمیلی به پرسنل نفت را جویا شد.
 
 طبق نظرات دریافتی دلیل اصلی عدم ارائه خدمات به پرسنل پیمانکاری پرداخت نشدن حق بیمه توسط پیمانکار اعلام شده است و متاسفانه تاکنون راهکاری توسط مدیریت کسب و کار شرکت ملی نفت برای رفع این مشکل در نظر گرفته نشده است و در سال جاری شاهد یکی از بی نظم ترین سال های ارائه خدمات بیمه تکمیلی به پرسنل پرتلاش پیمانکاری صنعت نفت هستیم.

خبر دوم: راهکار خوب یکی از شرکت های نفتی برای جلوگیری از تعلیق درمان کارکنان پیمانکاری

بر اساس نامه پیوستی که به دست نفت‌ آنلاین رسیده است ، دستور پرداخت ۱۰۰ درصد مبلغ حق بیمه تکمیلی درمان کارکنان پیمانکاری توسط امور مالی و کسر ۲۰ درصد حق بیمه سهم بیمه شدگان از صورت وضعیت پیمانکاران در شرکت نفت گچساران صادر شد.
بیمه تکمیلی درمان کارکنان صنعت نفت
 لازم به ذکر است با این اقدام تاخیر در پرداخت حق بیمه کارکنان پیمانکاری توسط شرکت های پیمانکاری به شرکت بیمه‌گر رفع می‌شود و در نهایت تعلیق درمان کارکنان پیمانکاری ( عدم استفاده از خدمات آنلاین و پرداخت بموقع فاکتورهای درمانی ) توسط شرکت بیمه‌گر رخ نمی‌دهد.
 
⬅️ نفت آنلاین : امیدواریم شرکت هایی که چنینی روالی را برای پرداخت حق بیمه پرسنل پیمانکاری خود ندارند جهت جلوگیری از تعلیق درمان این عزیزان و امکان ارائه خدمات مستمر از این موضوع الگو بگیرند تا شاهد افزایش رضایتمندی پرسنل ارکان ثالث در این خصوص باشیم.
https://naftonline.ir/news/28585/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0