تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
در حاشیه اولین نشست شورای پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران در شرکت نفت و گاز اروندان، مهندس عذاری اهوازی، جمعی از مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران و روسای این شرکت در یادمان شهدای هور حضور یافتند.
شرکت نفت و گاز اروندان | نفت آنلاین
شرکت نفت و گاز اروندان | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، دوشنبه ( ۲۲ خرداد ۱۴۰۲)، در حاشیه اولین نشست شورای پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران در شرکت نفت و گاز اروندان، مهندس عبدالله عذاری اهوازی به همراه دکتر کلانتری، دکتر کفایتی و دکتر قنبری از مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران و جمعی از روسای شرکت نفت و گاز اروندان از یادمان شهدای هور بازدید نموده و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با قرائت فاتحه ای خاطره شهیدان والامقام هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.
 
در این بازدید معنوی، از جایگاه رفیع سردار سرافراز دفاع مقدس، علی هاشمی فرمانده قرارگاه نصرت و رشادت های ایشان و همرزمان باوفایش مطالبی بیان گردید.
 
گفتنی است؛ در نزدیکی هورالهویزه یادمانی به پاسداشت چندین شهید گرانقدر احداث شده است که هر ساله مورد بازدید مسافران به خصوص کاروان راهیان نور قرار می گیرد. این هور در زمان جنگ عراق مانع نظامی مهمی برای رژیم بعثی محسوب می شد که آن را نادیده گرفتند و در عملیات بزرگ خیبر و بدر نیروهای دلیر ایرانی تلفات سنگینی را در این ناحیه به دشمن وارد کردند و قسمتی از متصرفات این منطقه را باز پس گرفتند.
شهید علی هاشمی فرمانده قرارگاه نصرت در عملیات بَعد از جنگ بدر و هجوم دوباره دشمن به همراه چند تن از یارانش در این منطقه به فیض شهادت رسیدند. لذا این یادمان را به نام یادمان علی هاشمی نیز می شناسند.
https://naftonline.ir/news/28609/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0