تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تمدید اجرای تبدیل وضعیت ایثارگران در سال آینده مخالفت کردند.
طرح تبدیل وضعیت ایثارگران | نفت آنلاین
طرح تبدیل وضعیت ایثارگران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین، در جلسه علنی نوبت عصر امروز محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز پیشنهاد الحاق یک تبصره به تبصره ۲۰ لایحه بودجه ۱۴۰۲ درباره تبدیل وضعیت ایثارگران را مطرح کرد که نمایندگان با این پیشنهاد مخالفت کردند.
 
البته در لایحه دولت و گزارش کمیسیون تلفیق نیز موضوعی مبنی بر تبدیل وضعیت ایثارگران در سال آینده هم نیامده بود و فرهنگی قصد گنجاندن این بند را به لایحه داد که مورد مخالفت مجلس قرار گرفت.
 
لازم به ذکر است در زمان طرح این پیشنهاد میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: اینکه فضایی در جامعه درست کنیم که عده‌ای به عنوان نخبه در مقابل ایثارگران قرار گیرند کار خوبی نیست که متاسفانه اکنون این شرایط را در سازمان‌ها شاهدیم.
 
وی در ادامه گفت: با مصوبه سال گذشته ۶۰ هزار نفر در نوبت استخدام هستند که منبعی برای آنها وجود ندارد و همین طور هم به این تعداد اضافه می‌شود و انتها هم ندارد.
https://naftonline.ir/news/28179/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
اگر این قانون مشکل داشت چرا از اول اجراش کردین .تقصیر مایی که سال ۹۹ ازمون استخدامی دادیم ولی سال ۱۴۰۱ اومدیم سرکار چی میشه.ایثارگر ایثارگر آقای محترم اگر قانون درستی نیست چرا گذاشتید اگرم گذاشتید باید شامل همه بشه
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
احسنت جمش کنن بره والا
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
سلام دیگه بسه این بساط جم بشه ممنون
feedback
Iran, Islamic Republic of
باتشکر از مسئولان از اجرای طرح تبدیل وضعیت
0