تاریخ انتشارشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
مهمترین اخبار کوتاه صنعت نفت ایران و جهان را در بخش زیر بخوانید.
اخبار کوتاه نفت آنلاین
اخبار کوتاه نفت آنلاین
⬅️قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۶۹ سنت معادل ۰.۹۰ درصد افزایش به ۷۶ دلار و ۹۵ سنت رسید.
 
⬅️هیثم الغیص، دبیرکل اوپک در جریان سفر به ایران، ظهر امروز با سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری و جواد اوجی، وزیر نفت دیدار وگفت‌وگو کرد.
 
⬅️قرارگاه خاتم سپاه: به شرکت ملی نفت ایران پیشنهاد دادیم و اعلام کردیم که آمادگی این را داریم که بحث فشار افزایی در میدان گازی پارس جنوبی را در بخش دریا اجرایی کنیم.
 
⬅️وزیر نفت در پیامی از دست‌اندرکاران برگزاری بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی قدردانی کرد.
 
⬅️محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت در آئین کلنگ‌زنی ساختمان نو بیمارستان نفت مسجدسلیمان: با اطمینان می‌توانیم تا ۱۰۰ سال آینده نفت و گاز تولید کنیم.
 
⬅️آيين رونمايي و راه اندازی خودروهاي جديد فرماندهي عمليات بحران مناطق نفتخيز جنوب و ارتباطات رادیویی ۲۵ دکل حفاری با حضور گلپایگانی مدیرعامل NIDC و دانشی مدیرعامل NISOC برگزار شد.
 
⬅️آتش نشانان نفت و گاز مارون حریق ۱۲۰ هكتار از جنگل های شاخ كوپال را مهار كردند.
 
⬅️ایرنا: همتی رئیس بانک مرکزی دولت روحانی با اظهارات جدیدش، مواضع قبلی خود را زیر سوال برده و اعتراف کرده که حجم صادرات نفت در دولت سیزدهم حداقل ۲ برابر سال‌های پایانی دولت روحانی شده است.
 
⬅️کلنگ ساختمان نو بیمارستان نفت مسجدسلیمان با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در شهر اولین ها به زمین زده شد.
 
⬅️رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به قطعی گاز و برق صنایع و بخش تولید گفت: شاید بتوان به جرات گفت نزدیک ۷ میلیارد دلار به دلیل ناترازی برق و گاز کاهش تولید داشتیم.
 
⬅️رئیس و اعضای کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با هدف ارزیابی روند توسعه طرح انتقال نفت خام گوره به جاسک، از مراحل مختلف این طرح بازدید کردند.
 
⬅️هواداران آبادانی خواستار تعیین تکلیف هیات مدیره باشگاه فوتبال صنعت نفت شدند.
 
⬅️رویداد استارتاپی پترواینوتک با محوریت تکمیل زنجیره ارزش احیای چاه‌های بسته و کم‌بازده در تابستان ۱۴۰۲ در دانشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود.
 
⬅️رویترز به نقل از منابع محلی می‌گوید در حمله دو پهپاد به خط لوله نفت روسیه در شهر پسکوف یک ساختمان اداری آسیب دید. مسکو این گونه حمله‌ها را به اوکراین نسبت می‌دهد اما کی‌یف مسئولیت آنها را بر عهده نمی‌گیرد.
 
⬅️منابع آگاه می‌گویند روسیه در آستانه نشست وزیران اوپک پلاس، تمایل دارد حجم تولید نفت این گروه بدون تغییر حفظ شود زیرا از قیمت و سطح تولید فعلی رضایت دارد.
 
⬅️وزیر انرژی قطر: زمستان گذشت، اما اروپا منتظر کمبود بدتر نفت و گاز باشد.
 
⬅️دولت اردن اعلام کرد که بعد از بیش از یک ماه تعلیق، دوباره واردات نفت از عراق را از سرگرفته است.
https://naftonline.ir/news/28547/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0