تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳
مطالبه مهم پرسنل پیمانکاری از دولت سیزدهم

آیا پیمانکار نیروی انسانی در دولت سیزدهم حذف می شود؟

تصویر پیوستی خبر آرشیوی خبرگزاری وزارت نفت در خصوص حذف شرکت‌های پیمانکاری از چرخه تامین نیروی صنعت نفت در تاریخ ۲۵ دی‌ماه ۱۳۹۰ را نشان می دهد.
حذف پیمانکار نیروی انسانی | نفت آنلاین
حذف پیمانکار نیروی انسانی | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین،  اعلام این خبر توسط وزیر وقت نفت در دولت دهم باعث خوشحالی ده‌ها هزار نفر از پرسنل پیمانکاری نفت در سال ۱۳۹۰ شد و بموجب آن روند حذف پیمانکار و تبدیل وضعیت پرسنل از پیمانکاری به قراردادی آغاز و تا پیش از شروع بکار دولت روحانی حداقل ۳۰ هزار نفر تبدیل وضعیت شدند.
 
 اما با پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ متاسفانه موضوع حذف پیمانکار و انعقاد قرارداد مستقیم با شرکت ها توسط دولت تدبیر و امید متوقف شد.
 
حال با روی کار آمدن دولت سیزدهم و معرفی وزرای پیشنهادی ، حذف پیمانکار نیروی انسانی مطالبه مهم پرسنل ارکان ثالث نفت از دولت آیت الله رییسی شده است و با توجه به اینکه شعار اصلی این دولت عدالت و فسادستیزی می باشد پرسنل انتظار تحقق این مهم در دولت انقلابی سیزدهم و حذف پیمانکار نیروی انسانی برای همیشه را دارند.
 
 لازم به ذکر است روند کار پیمانکار در دستگاه های اجرایی بالاخص وزارت نفت بدین صورت است که شرکت ها حقوق پرسنل را به پیمانکار پرداخت می کند و پیمانکار بدون هیچ زحمتی و فقط بعنوان یک واسطه‌گر پس از کسر درصدی مابقی را به پرسنل پرداخت می کند! 
 
 با توجه به‌ اینکه وزارت نفت بیشترین تعداد نیروهای پیمانکاری در دستگاه های اجرایی را دارد پرسنل ارکان ثالث این وزارتخانه انتظار دارند آقای مهندس اوجی وزیر محترم نفت این موضوع را به جد در هیئت دولت پیگیری کند تا با حذف پیمانکار امنیت شغلی بیش از ۱۰۰ هزار نفر از پرسنل پیمانکاری نفت افزایش پیدا کند و شرکت های سودجو به اسم پیمانکار نیروی انسانی برای همیشه در جای جای کشور حذف شوند.
حذف پیمانکار نیروی انسانی
https://naftonline.ir/news/24779/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
حق ما کارگران پیمانکاری ک در بخش عملیات کار می‌کنیم حذف پیمانکاران است ما نیروی شرکت هستیم برای شرکت کار می‌کنیم چرا با این همه سابقه ۱۰سال به بالا نباید تبدیل وضعیت شویم مگر بقیه نیروها کارگر نیستند مگر زحمت نمیکشند اگر دولت به فکر نیروی پیمانکاری است اگر عدالت هست باید به کل حذف شوند
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای وزیر
با صراحت عرض کنم بیش از ۸۰ درصد کم کاری های پرسنل سازمان‌ها وجود بی فایده پیمانکار میباشد چرا که پیمانکار هیچ توجهی به استراتژی سازمان نداشته فقط به دنبال جنبه اقتصادی برای خودش میباشد.
سپاس بیکران از عنایت شما.
یداله پور باریکی
حراست مجتمع نفت محمود آباد
feedback
Iran, Islamic Republic of
سیاوش
سلام.خداکنه این خبرواقعیت داشته باشه.دعا می کنیم براریس جمهورووزیرنفت اگه این مسئله درست بشه.خدایاخودت کمک کن راحت بشیم ازدست پیمانکار.نیروکارمی کنه حقوق راپیمانکارمی بره
feedback
Iran, Islamic Republic of
ما نیروی پیمانکاری و کارگری حفاری بخش عملیات ک در واقع سخت ترین و پر فشار ترین بخش حفاری است ک کمتر کسی تاب کار کردن در این قسمت را دارد ما خواهش می‌کنیم و میخواهیم ک نظام پیمانکاری حفاری ک واقعا به حق ظلم و نا عدالتی است را حذف کنید جناب آقای اوجی ما اگر برای شرکت کار می‌کنیم باید از شرکت حقوق و مزایا بگیریم واقعا ما برای حفاری زحمت میکشیم تا شما ها تا بقیه حقوق های نجومی بگیرند ما حقمان را میخواهیم عدل میخواهیم ما سابقه بیش از ۱۰سال داریم کم است تا کی منتظر باشیم کی باید پاداش زحماتی ک جوانی دادیم را بگیریم دین و حق ما را ادا کنید
feedback
United States
بیژن
پیمانکاری بد ترین معضل برای ملی حفاری چون تقسیم حقوق درست نیست خود پیمانکار خیلی از حق کارگرا رو خورده .(پرسیدم که میگم) ازچند نفر که در یه خوابگاه هستن حقوق های متفاوتی میگیرن چرا؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
به امید خدا همینطور که میگید بشه انشالا...
feedback
Iran, Islamic Republic of
عباداله رحیمی
سلام و درود
اول بگم آمین تا انشالله این مطلب در این دولت اجرایی بشه واقعا حق ما بیشتر از این هست ک امنیت شغلی حداقل داشته باشیم و بعد حقوق بچه های پیمانکاری ک واقعا در برابر زحمتی ک میکشن کمه .
انشالله به امید پروردگار و رهبر معظم ما هم از دست این پیمانکارای بی وجدان نجات پیدا کنیم الهی آمین .
feedback
Iran, Islamic Republic of
حمید
سیستم ارباب رعیتی ،
حتی توی جنگل هم نیست ،
در رساله شیطان هم نیست ،
که چند نفر در بدترین و خطرناک ترین شرایط کار کنند ، هزار آلودگی وارد بدنشون بشه ،
بعد دولت دستمزد این بردگان را بده به کسی که توی خونه روی مبل نشسته ، و بگه سهم خودت را بردار و چیزی هم بده به کسانی که کار کردن ،
حکومت ظلم هم اینطور نیست ،
بیشرفی و بی وجدانی هم حدی داره ،
یعنی واژه ها از گفتن این درد عاجزند.....
feedback
Iran, Islamic Republic of
پرویز برزیگرزاده
به نام خدا !@ روز اول دولت سیزدهم ۹۹ درصد آرام گرفتم که انشاالاه بزودی امنیت شغلی دارم ! هر چند که ۱۲ سال است رفتگر شهرداری در استان کرمان شهرستان کهنوج میباشم !! اا اما غافل از آنکه این دولت ههم عدالت را فراموش کرد ! بخاطر شرکتهای که وابسته به زیر میزی بودند پس فقط روز یوم الحساب در قیامت جلو تک تک این مسولان را خواهم گرفت
0