کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مطالبه مهم پرسنل پیمانکاری از دولت سیزدهم

آیا پیمانکار نیروی انسانی در دولت سیزدهم حذف می شود؟

16 شهريور 1400 ساعت 22:13

تصویر پیوستی خبر آرشیوی خبرگزاری وزارت نفت در خصوص حذف شرکت‌های پیمانکاری از چرخه تامین نیروی صنعت نفت در تاریخ ۲۵ دی‌ماه ۱۳۹۰ را نشان می دهد.


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین،  اعلام این خبر توسط وزیر وقت نفت در دولت دهم باعث خوشحالی ده‌ها هزار نفر از پرسنل پیمانکاری نفت در سال ۱۳۹۰ شد و بموجب آن روند حذف پیمانکار و تبدیل وضعیت پرسنل از پیمانکاری به قراردادی آغاز و تا پیش از شروع بکار دولت روحانی حداقل ۳۰ هزار نفر تبدیل وضعیت شدند.

 
 اما با پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ متاسفانه موضوع حذف پیمانکار و انعقاد قرارداد مستقیم با شرکت ها توسط دولت تدبیر و امید متوقف شد.
 
حال با روی کار آمدن دولت سیزدهم و معرفی وزرای پیشنهادی ، حذف پیمانکار نیروی انسانی مطالبه مهم پرسنل ارکان ثالث نفت از دولت آیت الله رییسی شده است و با توجه به اینکه شعار اصلی این دولت عدالت و فسادستیزی می باشد پرسنل انتظار تحقق این مهم در دولت انقلابی سیزدهم و حذف پیمانکار نیروی انسانی برای همیشه را دارند.
 
 لازم به ذکر است روند کار پیمانکار در دستگاه های اجرایی بالاخص وزارت نفت بدین صورت است که شرکت ها حقوق پرسنل را به پیمانکار پرداخت می کند و پیمانکار بدون هیچ زحمتی و فقط بعنوان یک واسطه‌گر پس از کسر درصدی مابقی را به پرسنل پرداخت می کند! 
 
 با توجه به‌ اینکه وزارت نفت بیشترین تعداد نیروهای پیمانکاری در دستگاه های اجرایی را دارد پرسنل ارکان ثالث این وزارتخانه انتظار دارند آقای مهندس اوجی وزیر محترم نفت این موضوع را به جد در هیئت دولت پیگیری کند تا با حذف پیمانکار امنیت شغلی بیش از ۱۰۰ هزار نفر از پرسنل پیمانکاری نفت افزایش پیدا کند و شرکت های سودجو به اسم پیمانکار نیروی انسانی برای همیشه در جای جای کشور حذف شوند.
حذف پیمانکار نیروی انسانی


کد مطلب: 24779

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/24779/آیا-پیمانکار-نیروی-انسانی-دولت-سیزدهم-حذف-می-شود

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir