تاریخ انتشارجمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
مجری شجاع در تلویزیون: خجالت بکشید ،آه این مردم شما را میگیرد

فیلمی از دفاع جانانه مجری تلویزیون از طرح حذف پیمانکار نیروی انسانی

به بازی با روح و روان کارگران پایان دهید. حذف پیمانکار نیروی انسانی مطالبه همه کارگران در سراسر کشور می باشد.
پیمانکار نیروی انسانی را حذف کنید
پادشاهی در یک شب سرد زمستان از قصر خارج شد. هنگام بازگشت، سرباز پیری را دید که با لباسی اندک در سرما نگهبانی می‌داد. 
 
از او پرسید: آیا سردت نیست؟ نگهبان پیر گفت: چرا‌ ای پادشاه؛ اما لباس گرم ندارم و مجبورم تحمل کنم. پادشاه گفت: من الان داخل قصر می‌روم و می‌گویم یکی از لباس‌های گرم مرا را برایت بیاورند.
 
نگهبان ذوق زده شد و از پادشاه تشکر کرد. پادشاه اما به محض ورود به داخل قصر، وعده‌اش را فراموش کرد. صبح روز بعد جسد سرمازده پیرمرد را در حوالی قصر پیدا کردند، در حالی که در کنارش با خطی ناخوانا نوشته بود: «ای پادشاه! من هر شب با همین لباس کم سرما را تحمل می‌کردم اما وعده لباس گرم تو، مرا از پای درآورد».
 
⬅️ نفت آنلاین: این روایت دقیقا شرح حال کسانی است که قبل از شروع بکار دولت سیزدهم و در ایام انتخابات وعده حذف پیمانکار نیروی انسانی را به کارگران دادند و قطعا اگر این وعده را از همان اول نمی دادند امروز این عزیزان پرتلاش از وعده تحقق نیافته اینچنین ناراحت و دلگیر نبودند.
 
به بازی با روح و روان کارگران پایان دهید. حذف پیمانکار نیروی انسانی مطالبه همه کارگران در سراسر کشور می باشد.
https://naftonline.ir/video/29227/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
طبق قانون حذف پیمانکار ممکن نیست
feedback
Iran, Islamic Republic of
سید عباس سین
درود به شرف تمام رادمردانی که حرف حق را بیان میکنند. مگر میشود کسیکه خود بدون آزمون از شرکتی ، مدت معین شده ، برای میلیونها چشم انتظار نسخه ی آزمون بپیچد ؟ یعنی هیچ ارگانی هیچ دستگاهی و هیچ دیوانی و هیچ مجلسی و .... نیست که به این مهم ورود کند و با کسانیکه با این اعمال تبعیض آمیز خود ، موجب دوری جوانان به نظام مقدس جمهوری اسلامی میشوند رو بازخواست کنن ؟ آیا کسی هست ؟
0