تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶
مخاطبین نفت آنلاین با ارسال پیام هایی به این رسانه خبری خواستار برخورد قاطع با متخلفین در منازل سازمانی ملی حفاری شدند.
دانلود فیلم کار و تلاش در ملی حفاری
فیلم/اینجا حفاریست صنعت کار و تلاش؛پرسنل عملیاتی صنعت حفاری در گرمای بی سابقه جنوب و هوای بیش از ۵۵ درجه استان خوزستان در حال کار و تلاش هستند/ درود بر غيرتتان
 
◀️ نفت‌ آنلاین : مدیرانی که در منازل سازمانی ۱۰۰ واحدی ملی حفاری با دستگاه ماینر اقدام به استخراج رمز ارز می‌کردند این فیلم را ببینند و خجالت بکشند.... بله از روی این کارگران خجالت بکشید.
 
لازم به ذکر است اواخر ماه گذشته صدا و سیما از کشف دستگاه‌های ماینر در منازل ۱۰۰ واحدی شرکت ملی حفاری ایران خبر داده بود(منازلی که مصرف برق آن رایگان است!!)؛ پس از انتشار این خبر ، نفت آنلاین با توجه به خواسته مخاطبین خواستار برخورد شدید قضایی با این افراد و جبران ضرر و زیان وارد شده به بیت المال شد؛ اما با گذشت چندین هفته بر اساس پیام‌های ارسالی پرسنل حفاری اقدامی در خصوص برخورد با متخلفین صورت نگرفته شده است !!!!!!
با توجه به اینکه شعار دولت سیزدهم فساد ستیزی میباشد و رئیس جمهور بارها به لزوم مبارزه با فساد توسط مدیران دولتی تاکید کردند و صراحتا اعلام نمودند خط قرمز این دولت فساد است ،پرسنل ملی حفاری با ارسال پیام های بی شمار به نفت آنلاین خواستار شدند مدیریت ارشد ملی حفاری هر چه سریعتر در خصوص اقدامات انجام شده جهت برخورد با این متخلفین اطلاع رسانی نماید.
 
انشاله برخورد قاطع با "تک تک" متخلفین این ماجرا باعث درس عبرت برای دیگران شود تا دیگر کسی جرات استفاده از بیت المال برای منافع شخصی را نداشته باشد.

فیلم ارسالی توسط مخاطبین نفت آنلاین/مشاهده فیلم و نظر مخاطبین نفت آنلاین در این خصوص:
https://naftonline.ir/video/24759/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0