تاریخ انتشارجمعه ۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
انتشار به درخواست کارکنان قراردادی مدت موقت؛

فیلم؛چگونه از قطع اینترنت در حین آزمون آنلاین جلوگیری کنیم؟

با توجه به استفاده بسیاری از کارکنان قراردادی مدت موقت نفت از اینترنت همراه و تماس‌های ورودی در حین آزمون ، مشکلاتی برای آنها پیش آمد و این فیلم نشان می‌دهد که چگونه از تماس‌های ورودی در حین آزمون جلوگیری کنیم.

دانلود فیلم ‌آموزشی‌ جهت‌ جلوگیری ‌از ‌قطع ‌اینترنت‌ در ‌حین‌ آزمون
 

نفت آنلاین | بسیاری از کارکنان قراردادی مدت موقت نفت به ما پیام دادند و اعلام نمودند در حین اولین آزمون آنلاین نیروهای قراردادی بدلیل آنکه گاهی تماس ورودی داشتند اینترنت آنها قطع شده است.

این کارکنان می‌گویند با توجه به اینکه از اینترنت همراه استفاده میکنند به همین دلیل بعد از آنکه تماسی با گوشی همراه آنها گرفته شد اینترنت مربوطه قطع شده و همین موضوع باعث مشکلاتی در انجام آزمون آنلاین آنها شده است.

با توجه به آنکه در روز یکشنبه ۷ دی‌ماه ۱۳۹۹ دو آزمون مهم دیگر بصورت آنلاین ویژه نیروهای قراردادی نفت برگزار خواهد شد ، نفت آنلاین با انتشار این فیلم به کارکنان نشان خواهد داد که چگونه در حین آزمون آنلاین دچار چنین مشکلاتی نشوند.

همچنین بسیاری از کارکنان عملیاتی نفت که از اینترنت همراه جهت شرکت در آزمون استفاده می‌کنند با دیدن این فیلم و راهکارهای ارائه شده می‌توانند از مشکلات احتمالی جلوگیری کنند.

جهت دریافت اطلاعات کامل در این خصوص فیلم را ببینید.
https://naftonline.ir/video/22618/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
رامینا قنبری
😒😒😒😒😒😒😒
0