تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
در نشست مشترک رئیس سازمان بازرسی خوزستان با مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و سایر مدیران این شرکت در خصوص روند و میزان تولید شرکت، تحقق اهداف آن و ضرورت همکاری بین بخشی برای افزایش تولید گفت‌وگو شد.
شرکت نفت و گاز اروندان
شرکت نفت و گاز اروندان
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، امروز (یکشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲) نشست مشترک محمد آقاجاری مدیرکل بازرسی استان خوزستان و هیئت همراه با مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و سایر مدیران این شرکت برگزار شد.

در این نشست مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در خصوص مسائلی مانند: روند و میزان تولید و مسولیتهای اجتماعی انجام شده توسط شرکت نفت و گاز اروندان و اهداف تولید این شرکت در برنامه‌های کوتاه و بلند مدت صحبت کرد.

وی به تولید شرکت نفت و گاز اروندان و عبور از مقدار تعیین شده اشاره کرد و گفت: خوشحالم که بگوییم با تلاش کلیه کارکنان ضمن نگه داشت تولید، برنامه تولیدی که از سوی شرکت ملی نفت ایران برای این شرکت تعیین شده بود کاملا محقق شده است و شاهد رشد تولید نیز بوده ایم.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ضمن اهمیت وجود قوانین، بازرسی ها و نظارت بر عملکردها، بر ضرورت بازنگری قوانین دست و پاگیر موجود به جهت تسهیل در روند امور و افزایش رُشد تولید بیشتر تاکید کرد.

در ادامه محمد آقاجاری اقدامات انجام شده در شرکت نفت و گاز اروندان را مثبت و خوب دانست و روند رو به رشد این شرکت در تولید و دیگر حوزه‌ها را حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران و کارکنان دانست.

وی همچنین بازرسی در تمام حوزه ها را مهم دانست و بر ارتباط بیشتر و موثرتر هر دو سازمان به جهت هم افزایی و تسهیل در امور و همکاری‌ در بخش‌های تولیدی در راستای قوانین تعیین شده تاکید کرد.

در پایان این جلسه مدیرکل بازرسی استان خوزستان به همراه حاضرین جلسه از تاسیسات منطقه نفتی دارخوین بازدید کردند و در جریان روال تولید این منطقه قرار گرفتند.
https://naftonline.ir/news/29539/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0