تاریخ انتشارسه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
همراه با نامزدهای نفتی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

نفت آنلاین شور و شوق انتخاباتی را در صنعت نفت کشور ایجاد کرد

 پس از انتشار لیست اسامی نامزدهای نفتی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نفت آنلاین، این مطلب بازتاب گسترده ای در صنعت نفت سراسر کشور داشت و همچنان سایر نامزدهای نفتی در حال ارسال مشخصات خود به این رسانه خبری جهت درج در لیست هستند.
کارکنان صنعت نفت و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی | نفت آنلاین
کارکنان صنعت نفت و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی | نفت آنلاین
لازم به ذکر است بسیاری از نامزدها و کارکنان صنعت نفت در حال بازنشر لیست اسامی منتشر شده در وب سایت خبری نفت آنلاین در کانال ها و گروه ها هستند و همین موضوع باعث افزایش بازدید میلیونی این پست خبری شده است و بر اساس اطلاعات دریافتی ، در بسیاری از شرکت های نفتی ، بالاخص شرکت های نفتی در جنوب و مناطق عملیاتی خانواده بزرگ صنعت نفت کشور در حال بحث و تبادل نظر در خصوص لیست نامزدهای منتشر شده در نفت آنلاین هستند.
 
نفت آنلاین خرسند است که توانسته با چنین تدبیری شور و شوق انتخاباتی را در سراسر صنعت نفت کشور افزایش دهد و امیدواریم کارکنان صنعت نفت در انتخابات پیش رو بهترین ، متخصصین ترین و کاردان ترین افراد را جهت خدمت به کشور و صنعت نفت انتخاب کنند . قطعا انتخاب افراد اصلح در سرنوشت تک تک ملت ایران تاثیر خواهد داشت و امیدواریم روزهای خوبی در آینده برای مردم شریف ایران بالاخص پرسنل خدوم و پرتلاش صنعت نفت کشور شاهد باشیم.
https://naftonline.ir/news/29518/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0