کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همراه با نامزدهای نفتی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

نفت آنلاین شور و شوق انتخاباتی را در صنعت نفت کشور ایجاد کرد

1 اسفند 1402 ساعت 11:04

 پس از انتشار لیست اسامی نامزدهای نفتی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نفت آنلاین، این مطلب بازتاب گسترده ای در صنعت نفت سراسر کشور داشت و همچنان سایر نامزدهای نفتی در حال ارسال مشخصات خود به این رسانه خبری جهت درج در لیست هستند.


لازم به ذکر است بسیاری از نامزدها و کارکنان صنعت نفت در حال بازنشر لیست اسامی منتشر شده در وب سایت خبری نفت آنلاین در کانال ها و گروه ها هستند و همین موضوع باعث افزایش بازدید میلیونی این پست خبری شده است و بر اساس اطلاعات دریافتی ، در بسیاری از شرکت های نفتی ، بالاخص شرکت های نفتی در جنوب و مناطق عملیاتی خانواده بزرگ صنعت نفت کشور در حال بحث و تبادل نظر در خصوص لیست نامزدهای منتشر شده در نفت آنلاین هستند.
 
نفت آنلاین خرسند است که توانسته با چنین تدبیری شور و شوق انتخاباتی را در سراسر صنعت نفت کشور افزایش دهد و امیدواریم کارکنان صنعت نفت در انتخابات پیش رو بهترین ، متخصصین ترین و کاردان ترین افراد را جهت خدمت به کشور و صنعت نفت انتخاب کنند . قطعا انتخاب افراد اصلح در سرنوشت تک تک ملت ایران تاثیر خواهد داشت و امیدواریم روزهای خوبی در آینده برای مردم شریف ایران بالاخص پرسنل خدوم و پرتلاش صنعت نفت کشور شاهد باشیم.

جهت مشاهده لیست نامزدهای نفتی و نظرات مخاطبین در خصوص نامزدها کلیک کنید

 


کد مطلب: 29518

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/29518/نفت-آنلاین-شور-شوق-انتخاباتی-صنعت-کشور-ایجاد

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir