تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در خصوص ابهام‌های مطرح شده در فضای مجازی توضیحاتی به کارکنان صنعت نفت ارائه کرد.
منابع انسانی وزارت نفت
منابع انسانی وزارت نفت
۱. ابلاغ مجوز و اجرای کامل جدول حقوق ضمیمه آئین نامه ماده (۱۰) قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت: باتوجه به عدم اجرا از ابتدای سال ۱۳۹۳ و اجرای ناقص جدول در سال ۱۳۹۹ به صورت پرداخت مبلغ (۵۰۰) هزار تومان یکسان به نیروهای دیپلم تا دکترای فنی نفت، عملاً احساس بی‌عدالتی و ناامیدی در کارکنان مشمول بوجود آمده بود که نهایتاً براساس جلسات متعدد با شرکت‌های اصلی و سازمان‌های خارج از صنعت نفت و طرح در شورای حقوق و دستمزد و شورای حقوقی سازمان اداری و استخدامی کشور و اخذ موافقت رئیس جمهور نهایتاً در خرداد ۱۴۰۲ اقدامات به روزرسانی و اجرای کامل حقوق پایه کارمندان مشمول شروع شد که در جهت ایجاد امید و رفع اصطکاک کارکنان با وزارت نفت به شکل قابل ملاحظه‌ای مؤثر واقع شد و اثرات این افزایش حقوق پایه در سال‌های آتی تاثیرات صعودی مناسبی خواهد داشت.
 
۲. ساماندهی نیروهای قراردادی و تصویب دستورالعمل پرداخت: نیروهای قراردادی به تعداد ۳۰ هزار کارمند که در سال ۱۳۹۰ از پیمانکاری به قراردادی تبدیل وضعیت شدند، وضعیت عوامل و فوق‌العاده‌ها و مزایای پرداختی به آنها تعیین تکلیف نشده بود و فاقد نظام پرداخت مشخص بودند، از این رو در سال ۱۴۰۰ براساس مطالعات انجام شده و بررسی‌های میدانی، حقوق و مزایای این کارمندان در راستای ایجاد احساس عدالت در قیاس با نیروهای رسمی و پیمانکاری ساماندهی شده به‌نحوی که براساس بازخوردهای انجام شده و بازدیدهای صورت گرفته، طی مصوبه شورای ماده (۳۹)، ساماندهی مشاغل و دستورالعمل جبران خدمت پرداخت جدول حقوق و مزایا نیروهای قراردادی مدت موقت که در طول سال‌های گذشته انجام نشده بود، اجرایی شد که موجبات رضایت قریب به اتفاق این عزیزان حاصل آمد.
 
۳. اصلاح شرایط عمومی جذب و استخدام در صنعت نفت و برگزاری آزمون استخدامی به صورت فراخوان کشوری: مستند به مواد (۸، ۹ و ۱۰) آیین‌نامه نظام‌های اداری و استخدامی کارکنان صنعت نفت، مصوبه لازم جهت اصلاحات مربوطه در مجموعه مقررات اداری و استخدامی درخصوص شرایط عمومی جذب و استخدام در صنعت نفت از شورای ماده (۳۹) اخذ شد که بر این اساس برگزاری آزمون استخدامی یکی از وجوه مثبت و اثربخش برای حفظ و افزایش امید نیروهای فارغ‌التحصیل دانشگاهی و خانواده آنها جهت اشتغال در کشور است که از سال ۱۳۹۲ متوقف شده بود و از این رو با درک این مهم و براساس نیازمندی‌های نیروی انسانی در شرکت‌ها و اخذ مجوزهای قانونی مراتب اجرایی برگزاری آزمون عمومی در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه امسال با فراخوان عمومی کشوری بعد از حدود (۱۰) سال در صنعت نفت برگزار شد.
 
۴. اصلاح ضوابط تعدیل مدرک مأخوذه کارکنان در حین خدمت با عنایت به اینکه در ۱۰ سال گذشته عملا تعدیل مدرک تحصیلی با وقفه طولانی مواجه شده و موجبات اعتراضات گسترده و بی انگیزگی بسیاری از کارکنان را فراهم آورده بود، سرانجام با رویکرد مثبت و اراده جدی برای حل مشکلات نیروی انسانی نسبت به اصلاح مصوبات قبلی اقدام و فرآیند تعدیل مدارک تحصیلی طی برگزاری جلسات متعدد و بررسی جوانب مختلف موضوع و از طریق اخذ مصوبه شورای ماده (۳۹) مجدد در مسیر اصلی خود قرر گرفت که موجبات کاهش اعتراضات و افزایش سطح رضایت و انگیزه کارکنان را فراهم آورد.
 
۵. خدمات دندانپزشکی در طرح توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در دسترس کارمندان با اخذ مصوبه شورای ماده (۳۹)، دستورالعمل و ضوابط طرح توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در دسترس کارمندان موضوع بخش (۰۴-۱۰) فصل دهم مجموعه مقررات اداری و استخدامی کارمندان به خدمات دندانپزشکی تسری یافت که جهت مراجعه کارکنان و انجام خدمات دندانپزشکی در مراکز خارج صنعت نفت و پرداخت هزینه ها بر اساس تعرفه به کارمند مجوز لازم اخذ شد و موجبات کاهش دغدغه و افزایش رفاه کارمندان خدوم صنعت نفت در حوزه سلامت و بهداشت را فراهم آورد.
 
۶. ودیعه امانی مسکن کارکنان با توجه به اینکه کارمندان بویژه با در نظر گرفتن هزینه‌های زندگی و خانواده آنها در بدو استخدام تا حدود (۱۰) سال از وضعیت مناسب پرداخت حقوق و مزایا بویژه در شرایط تورمی برخوردار نیستند و از طرفی هزینه‌های مسکن و رفع مایحتاج زندگی آنها با حقوق و مزایای ماهانه بدو استخدام همخوانی ندارد، در حدود یک دهه به وضعیت رفاهیات و مزایای جانبی این کارمندان در بدو استخدام توجه خاصی صورت نگرفته بود. براین اساس اطمینان این نیروها از پایداری تامین عادلانه نیازمندی های حداقلی آنان تقریباً از بین رفته بود که با درک صحیح از این شرایط، در سال ۱۴۰۱ براساس نتایج حاصله از بازدیدهای حضوری با کارکنان در مناطق عملیاتی و در راستای ایجاد امید برای حل مشکلات آنها به شکل پایدار و عادلانه، حداقل و حداکثر مبلغ ودیعه امانی مسکن به (۲۰ تا ۴۰) برابر (بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان) جهت رهن/اجاره منزل مسکونی افزایش یافت تا کارمندانی که دچار استیصال در پرداخت هزینه‎های اجاره منزل بودند مشکل آنها با تخصیص فوری پرداخت ودیعه امانی بر طرف شد.
 
۷. افزایش مبالغ وام‌های تهیه، تبدیل به احسن و تعمیرات مسکن باتوجه به اینکه با در نظر گرفتن هزینه‌های زندگی و خانواده کارمندان در شرایط تورمی فعلی هرگونه حمایت بابت تامین بخشی از هزینه‌های مسکن و رفع دغدغه‎های معیشتی آنها از اهمیت بالایی برخوردار است این مهم طی بررسی موضوع و درنهایت اخذ مصوبات لازم از شورای ماده (۳۹) به شرح زیر افزایش یافت: میزان وام تهیه مسکن: سقف تسهیلات اعطایی به کارمندان با رعایت دیگر شرایط حداکثر به میزان ۵۵۰ میلیون تومان. میزان وام تبدیل به احسن مسکن: سقف تسهیلات اعطایی به کارمندان بر روی ملک جایگزین با رعایت دیگر شرایط حداکثر به میزان ۲۳۰ میلیون تومان، میزان وام تعمیرات مسکن: سقف تسهیلات اعطایی به کارمندان پس از گذشت ۵ سال از تاریخ آخرین وام مسکن یا تعمیرات با رعایت دیگر شرایط حداکثر به میزان ۷۵ میلیون تومان
 
۸. وام اضطراری"مبلغ وام اضطراری" جهت رفع دغدغه های کارکنان در مواردی چون وقوع اتفاقات غیرمترقبه، ازدواج کارکنان مجرد، ازدواج فرزندان کارکنان، ازدواج مجدد کارکنان به دلیل فوت یا متارکه همسر، فوت هر یک از اعضای خانواده بلافصل کارکنان به میزان ۳۰ میلیون تومان از تاریخ یکم آبان ماه امسال افزایش یافت.
 
۹. افزایش سقف مساعدت‎های بلاعوض مددکاری در جهت رفع مشکلات حاد و اضطراری برخی کارمندان براساس گزارشات مددکاری و با توجه به عدم افزایش مبالغ از سال ۱۳۹۳، مقرر شد، سقف مبالغ تسهیلات بلاعوض مددکاری که نیازمند موافقت در سطوح مدیران عامل چهار شرکت اصلی، مدیران توسعه منابع انسانی شرکت اصلی، مدیرعامل شرکت فرعی تا (۵) برابر به ترتیب به میزان یکصد و بیست، شصت ، چهل میلیون ریال افزایش یابد.
 
۱۰. مزایا و خدمات رفاهی کارکنان صنعت نفت در تطبیق با ضوابط اجرایی پرداخت مزایای جانبی به کارکنان دستگاه‎های اجرایی مصوب شورای حقوق و دستمزد کشور (ابلاغیه شماره ۷۷۳۹۲/۶۱۵۹۲ مورخ چهارم مرداد ماه ۱۴۰۲) شرایط بهره‎مندی از مزایای جانبی (معیشتی، رفاهی و جوانی جمعیت) بصورت نقدی و غیرنقدی طی اخذ مصوبه شورای ماده (۳۹) تصویب بن خرید کالای داخلی به مبلغ ماهانه چهار میلیون ۹۰۰ هزارتومان و همچنین تسهیلات قرض‌الحسنه به میزان ۳۰۰ میلیون تومان (با تصویب هیأت مدیره شرکت‌های اصلی) و بسیاری موارد دیگر منجر شد. شایان ذکر است مبلغ نفت کارت در طول (۸) سال دولت دوازدهم تنها ۱۸۶ درصد افزایش داشته است، اما در آغاز به‌کار دولت سیزدهم افزایش ۳۰۰ درصدی مبالغ نفت / گاز کارت اقدام شد.
 
فوق‌العاده ویژه مندرج در فصل هشتم مجموعه مقررات اداری و استخدامی کارمندان صنعت نفت براساس شأن نزول مصوبه یادشده برای تصویب و پرداخت فوق‌العاده ویژه، برای همه مشاغل صنعت نفت بوده است. از سال ۱۳۸۶ که قانون مدیریت خدمات کشوری تصویب شد، فصل دهم آن مربوط به "حقوق و مزایا" است که بند (۱۰) ماده (۶۸) فصل مذکور مربوط به فوق‌العاده ویژه است که به شرح زیر و اصلاحات بعدی آن تصویب شده است: "فوق‌العاده ویژه در موارد خاص با توجه به عواملی از قبیل بازار کار داخلی و بین‌المللی، ریسک‌پذیری، تأثیر اقتصادی فعالیت در درآمد ملی، انجام فعالیت و وظایف تخصصی و ستادی و تحقیقاتی و حساسیت کار با پیشنهاد سازمان و تصویب هیأت وزیران امتیاز ویژه‌ای برای حداکثر (۲۵ درصد از مشاغل، در برخی از دستگاه‌های اجرایی تا (۵۰ درصد سقف امتیاز حقوق ثابت و فوق‌العاده‌های مستمر مذکور در نظر گرفته شده است".
 
درباره استفاده از درصد و فرمول فوق‌العاده ویژه در قانون مدیریت خدمات کشوری نکات زیر مطرح است:
 
۱. نظام حقوق و مزایای قانون مدیریت خدمات کشوری به صورت امتیازی تعریف شده از این رو فوق‌العاده‌ها از جمله فوق‌العاده ویژه هم به صورت ۵۰ درصد امتیاز حاصله از حقوق ثابت (حق شغل، حق شاغل و فوق‌العاده مدیریت) و فوق‌العاده‌های مستمر(فوق العاده ایثارگری، فوق العاده سختی کار و کار در محیط های نامتعارف، فوق العاده شغل برای مشاغل تخصصی) تعریف شده است.
 
۲. هر دستگاه اجرایی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری که نظام حقوق و مزایای امتیازی را برای کارکنان مشمول اجرا کرده است، مشمول ضوابط فوق‌العاده ویژه به شرح فرمول مذکور است و مهم اینکه برای کلیه مشاغل هم نمی‌توان فوق‌العاده ویژه قانون مدیریت خدمات کشوری را پرداخت کرد.
 
۳.در صنعت نفت، نظام حقوق و مزایای خاص براساس حقوق پایه جدول بدو استخدام و فوق‌العاده‌ها به صورت درصدی از حقوق پایه هر کارمند تعریف شده است که بر همین مبنا فوق‌العاده ویژه با ضریب ۳۰ درصد حقوق پایه و در مناطق گرمسیر ضریب ۳۰ درصد حقوق پایه و بدی آب و هوا برای تمامی مشاغل تصویب و اجرایی شده است. علت تعیین این درصد به دلیل تفاوت مبلغ حقوق پایه کارکنان صنعت نفت با حقوق مبنا در نظام هماهنگ پرداخت ومؤلفه‌های مشابه در نظام امتیازی قانون مدیریت خدمات کشوری است.
 
۴. استفاده از ضوابط فوق‌العاده ویژه بند (۱۰) ماده (۶۸) قانون مدیریت خدمات کشوری بدون تبعیت صنعت نفت از نظام امتیازی حقوق و مزایای فصل دهم قانون مذکور، عملاً به منزله استفاده تلفیقی از دو نظام حقوق و مزایا یعنی اجرای نظام حقوق و مزایای خاص صنعت نفت و توأمان استفاده از ضابطه فوق‌العاده ویژه قانون مدیریت خدمات کشوری است که در مورد مشابه، هیأت عمومی دیوان عدالت اداری برای ممنوعیت استفاده از مزایای تلفیقی دو نظام حقوق و مزایا رأی لازم‌الاجرای قطعی صادر کرده است، به عنوان نمونه رأی دادنامه شماره (۳۳۴۰) مورخ ششم اسفند ماه ۱۳۹۸ در مورد بانک‌ها و یا رأی دادنامه شماره (۳۹۳) مورخ ۱۳ خرداد ماه ۱۳۹۹ که در مورد فوق‌العاده بند (۲) ماده (۶۸) قانون مدیریت خدمات کشوری که به شرح زیر صادر شده است: این فوق‌العاده تنها ایثارگرانی را در بر می‌گیرد که برمبنای فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری حقوق دریافت می‌کنند و دریافت فوق‌العاده ایثارگری موضوع بند (۲) ماده (۶۸) یادشده، از سال ۱۳۸۸ بدون اصلاح سایر حقوق و مزایای آنها براساس قانون مدیریت خدمات کشوری، خلاف قانون بوده و لازمه این امر اصلاح احکام ریالی شاکیان در کلیه حقوق و مزایا از سال ۱۳۸۸ است. به عبارت دیگر در دستگاه‌های اجرایی دارای نظام پرداخت خاص از جمله صنعت نفت، هرگونه استفاده از ضوابط فوق‌العاده‌های قانون مدیریت خدمات کشوری نیازمند تغییر نظام حقوق و مزایا است، حتی با فرض اجرای ضوابط فوق‌العاده ویژه قانون مدیریت خدمات کشوری در فرآیند تغییر مقررات، فوق‌العاده ویژه با فرمول جدید در صنعت نفت باید برای درصدی از مشاغل صنعت نفت و نه برای همه مشاغل اجرایی شود که چالش به مراتب بزرگتری برای کارکنان حادث می شود.
https://naftonline.ir/news/29502/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام و تشکر از آقای مددی و نفت آنلاین
اقداماتی که انجام دادن خوب است. اما کاهش ارزش پول ملی باعث شده این اقدامات دیده نشود.
feedback
United States
همکار فلاتی
هیچ کاری برای من استخدامی سال ۹۴ (آزمون افتضاح۹۲) نکردی آقای علی مددی خرج زندگی در نمیاد باید اسنپ کار کنم بعد ۱۴ روز کار اقماری در جنوب که چرخ زندگیم بچرخه. هرچی میگی داستان شبه. یکصدم کاری که از دستت بر میاد براساس قانون رو انجام ندادی فقط تبلیغ مفت کردی
feedback
Iran, Islamic Republic of
رسمی
آقای مددی چرا ماده ۱۰ را برای ورودی های بعد از ۹۳ اجرایی نمیکنید
آیا می دانید بچه های ورودی ۹۳ چقدر حقوق میگیرن! زیر خط فقر
feedback
Iran, Islamic Republic of
حميد عسگري
با سلام و احترام
وزارت نفت كه اين همه به آراي ديوان عدالت اداري پايبند است، چرا در خصوص پرداخت عيدي كاركنان قرار دادي بر اساس قانون كار پايبند نيس و علي رغم رأي صريح ديوان عدالت اداري عيدي اين كاركنان به صورت كارمندي پرداخت مي شود؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهزیار
سلام.بخدا قسم وضع مالی رسمی ها اصلا خوب نیست..اقای مددی توجهی به مطالبات رسمی ها نداره..همه که سقف بگیر نیستن..الان این بن کارت چرا در گاز اجرایی نمیشه؟چون اکثر تصمیم گیران سقف بگیر هستن
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام..روز بخیر..متاسفانه گاز لرستان بعد از دوماه بک پی گازکارت رو پرداخت نمیکنه و بهانه رو تهران بیان میکنن..با پیگیری مشخص شد که سهل انگاری در لرستان صورت گرفته..لطفا نشر بدید بلکه پرداخت کنن
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارمند
با سلام
در رابطه با وام ودیعه شرط نداشتن سند بنام از سال 1401 گذاشته شده است
طرف اکر یکبار سند به اسمش بوده ولی الان چیزی به اسمش نیست
از این وام محروم میباشد
میتونید پیگیری کنید که قوانین اخذ وام ودیعه به شرایط قبل برمیگیرده یا امیدی نیست
feedback
Iran, Islamic Republic of
نیروهای پیمانکاری انگاری از اسرائیل اومدن
feedback
Iran, Islamic Republic of
دقیقا نیرویهای پیمانکاری نیروی اسراییل هستند
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارمند بدبخت چگنی در شرکت گاز
عرض سلام و خسته نباشید .

در شرکت ملی گاز هم متاسفانه خبری از کالا کارت نیست و هیچ اقدامی انجام نمیشود .
لطفا پیگیری بفرمایید .
feedback
Iran, Islamic Republic of
نیروی حجمی گاز
سلام ما نیروی قطع وصل شرکت گاز هستیم ولی در چارت سازمانی اسممون هس ماهم حجمی هستیم میگن مارو شامل نمیشه طرح حذف پیمانکار ؟؟لطفا در این مورد مطلبی بزارید ما انقد دلهره استرس کشیدم از بس خبر بد شنیدیم مگه قرار نبود کلا پیمانکار حذف بشه ؟؟ حجمی دیگه ایم داریم جریانش چیه لطفا جواب بدید تا ذهنمون آروم بگیره ممنونم منتظر جوابیم ..
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام لطفا پیگیر بن خرید افرادی که تا کنون شارژ نشده باشید خیلیا تا الان مرحله اول براشون شارژ نشده لطفا لطفا پیگیری کنید ممنون
feedback
Netherlands
سیاوش
باسلام
آقای مددی ???? پراکنی بس است نیروهای مدت موقت به اندازه آبدرچی شما هم حقوق نمیگیرند
همسان سازی به نفع کارگران عمل نشده
فوق العاده تخصصی به کارگران پرداخت نمی‌شود
عیدی کارگری ده. سال است کارمندی پرداخت می‌شود
ما سنگهای کف رودخانه هستیم بودیم و هستیم این شما هستید که با وعده سر خرمن میآید و با ??? باید بروید
feedback
Iran, Islamic Republic of
مصوبه ۱۳۷ سال ۱۴۰۰ قرارداد موقت که کارگران با لاغرم.ل کارمندان و قانون تعیین حقوق ۱۰۶۳ کارمندان تعیین حقوق کردن. آن هم به صورت ناقص به صورتی که نیروهای دیپلم چون ضریب مدرک نداشتن بیشترین افزایش پنیرهای که ضریب مدرک خوردن پدر چند مرحله دیپلم. فوق دیپلم .لیسان .فوق لیسانس چهار بار ضریب خوردن بعضاً خیلها حقوقشان از در یافتی قبلی کمتر بود.
اگر قانون بطور کامل انجام می شد وفوق العاده مخصوص و تخصص پرداخت می شد این مشکل حل می شد .
ولی متاسفانه با عدم اجرای این دوفوق العاده وگرنه زدن با ماده ده کارمندان وگرو کشی حقوق بطور ناقص وموجب ناراحتی شد.
feedback
Iran, Islamic Republic of
,محمدی
باسلام و احترام
در مورد اجرای ماده 10باید به عرض برسانم که اصلاً بصورت عادلانه اجرا نشد
من با مدرک فوق دیپلم و با بیش از بیست سال خدمت صادقانه ماده 10 که واسم اجرا شد مبلغ خیلی ناچیزی حتی از یه ترفیع هم خیلی کمتر اعمال شد و هیچوقت از اجرای ماده 10 راضی نیستم و اصلا و به هیچ وجه عادلانه نبود.
feedback
Iran, Islamic Republic of
گوهری
وام سیصد میلیونی که نصفش بابت اقساط وام هایی که بابت گرفتاری هامون از سیستم گرفتیم حذف شده و شده صد و هفتاد ملیون هیچ دردی از ما رو التیام نبخشید
feedback
Iran, Islamic Republic of
مناطق پخش که هنوز وامی دریافت نکرده اند
feedback
Iran, Islamic Republic of
هادی
سلام رانندگان ماشینهای استیجاری رو ساماندهی کنید ....تبعیض ایجاد نکنید....نفت کارت یا گاز کارت و بن کارت رو انجام دهید
feedback
United States
امین
چرا زودتر پیمانکاران حذف نمی کنید تو این صنعت بخدا اینا هیچ گونه تخصص‌ کاری ندارند فقط دوتا کانکس‌ گذاشتن کنار ساختمان نیروهای رسمی و دارن با اونا حقوق زن وبچه ماپایمال‌ می‌کنند .چرا باید این طوری باشه چرا سرو سامان نمی دهید زندگی و شغل و آینده مارا بابا پیمانکار تو بهره بردای چه میخواد‌ پیمانکار‌ باید تو اجراییات‌ و کارهای بزرگ ساخت وساز کار کنه نه تو اداره‌ جات و پالایشگاه های بهره برداری خلاصه این شرکتهای‌‌ دلالی و مفت خور را هر چه زودتر جمع کنید تا حق به حقدار برسه. یا علی مدد
feedback
Romania
راننده اتفاقات گاز
چرا فکری بحال رانندگان اتفاقات گاز نمیکنن چقدر تبعیض...
بس کنین بابا ی فکری بحال ما هم بکنین اگه عدالتی هست
feedback
India
r.d
سلام اول اینکه ساماندهی قراردادی چه ساماندهی که اولا فوق العاده های مارو ندادید دوما که کل سال کارگر هستیم ولی آخر سال موقع عیدی کارمند هستیم واقعا شق القمر کردید. پز ام میدید در ضمن بن کارتهای بعضی شرکتها هنوز پرداخو نشده
feedback
Iran, Islamic Republic of
حمید قربانی
هروقت قانون برای نیروهای قراردادی بطور کامل اجرا شد و فوق العاده های مخصوص و تخصصی پرداخت گردید و فرمول اضافه کاری درست اعمال شد
مشکلات ما هم حل می شه و از شما راضی خواهیم بود
feedback
Canada
میزان درامد کارمندان رسمی به هیچ وجه با تورم همخوانی ندارد این را درک کنید زندگی برایمان واقعا سخت شده بفهمید این را
feedback
Iran, Islamic Republic of
صفری
با عرض سلام خدمت وزیر محترم نفت جناب آقای انیمیشن بفرمائید شما مگر وزیر نیستید دیگه بالاتر از شما در صنعت نفت کسی هست تصمیم بگیره؟
چرا با توجه به رای دیوان عدالت اداری که در قانون بالاترین مراجعه تصمیم گیری مباشید را در رابطه با استرداد مالیات اضافه کسر شده از سال ۱۳۶۷ لغایت ۱۴۰۰ که به جناب عالی ابلاغ شده را دستور اجرا قاطع نداده که با توجه به وضعیت کشور که در مرحله انتخابات مباشید را دچار چالش کرده اید.وبا توجه به بی تدبیری بعضی از مدیر عاملان وبی توجهی به رای دیوان عدالت اداری به اعمال سلیقه ای خود ادامه داده و کارکنان را به چالش انداخته که مجبور به تجمعات گردیده.لذا با توجه به نزدیک شدن انتخابات نمایندگی مجلس شورای وبا فرا رسیدن سال جدید خواهشمنداست دستور اکید نسبت به اعمال انجام نپرداخت معوقات مالیاتی واعمال ماده ۱۰ کارکنان صنعت نفت که با موافقت ریاست محترم جمهور در خوزستان ودستور به جنابعالی جهت اقدام پرداخت اقدام لازم صورت پذیرد .
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
بعد ۱۲ سال هنوز حاضر به حقمون نیست خجالت داره با ۲۰سال سابقه
feedback
Iran, Islamic Republic of
مسعود
آقای مددی منجلاب درست کردی . واقعا اینم شد مدیریت .
feedback
United States
رضا روستا
این موارد برای علی مددی مهم هست
ماده ۱۰ برای کارکنان قبل از ۹۲
وام ۳۰۰ ملیونی کارکنان قبل ۹۲
حذف سقف حقوق قبل ۹۲
حداقل حقوق بگیران اصلا مهم نیست
feedback
United States
باسلام و عرض ادب ، لطفا و وجدانا ، نیم نگاهی هم به نیروهای پیمانکاری هم که باحقوق خیلی کم و بدون هیچگونه مزایایی نسبت به نیروهای محترم رسمی وقراردادی و حتی استخدامی های ۹۳ را بدون کسور خدوم صنعت نفت و بهددشت و درمان و سایر بخشها بدون هیچ نامی وپشتیبانی که اصلا هیچ کس جز خدابفکرشان نیست باشید ،اجرتون با خدا🙏
feedback
Iran, Islamic Republic of
فقط کارمندان رسمی وقراردادمعین هستن نیروهای ارکان ثالث به حساب نمیان همیشه تبعیض تبعیض تبعیض
feedback
Iran, Islamic Republic of
زهرا رجبی
در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شایع شده که قرار بوده مدیریت منابع انسانی از هر مدیریت و واحد ۲ تا را برای تبدیل قرارداد موقت به معین به پلایش و پخش معرفی کند ولی تنها کارکنان مدیریت منابع انسانی معرفی شدند و ما فقط شاهدیم افرادی در منابع انسانی که منشی یا کارمند ساده هستن یکی یکی در حال تبدیل وضعیتی ولی ما که بیش از ۲۰ سال کار کارشناسی یا فنی انجام دادیم خیر . چطور میشود این موارد را شفاف کرد؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارکنان قرارداد مدت موقت
با سلام
به هیچ وجه ما کارکنان قرارداد مدت موقت راضی نیستیم

مصوبه ای که خودتان بعد از کار کارشناسی تهیه و تنظیم کردید و لازم الاجرا بود ، چرا ناقص اجرا شد ؟
ما فوق العاده تخصصی و مخصوص و همچنین اصلاح فرمول اضافه کاری را خواستاریم .

از آقای علی مددی بخواهید مصوبه را کامل اجرا کند ، تا کام کارکنان قرارداد مدت موقت شیرین شود
با تشکر
feedback
Iran, Islamic Republic of
مجید
اون ارکان ثالث های گاز که در امداد ابزار دقیق تعمیرات حفاظت از زنگ که از بیشتر رسمیها توانایی بیشتری دارند چی باید بگن
feedback
United Kingdom
رضازاده
چرا حقوق پرسنل رسمی که بعد از ۳۰ سال کار با عنوان مازاد بر سقف کم میکنید مگر مزایای سالیانه غیر از مصوبه شرکت دادین که حالا دارین کم میکنید چرا نارضایتی و بی انگیزه گی ایجاد میکنید این حقوق پول خون ما هست درضمن من اگر بعد از ۳۰ سال کار به سقف حقوق خوردم نیروهای جدید شاید با ۱۵ سال به سقف برسن خواهشن جدی بگیرین
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
سکوت محض در مورد بن کارت کفر مارا در آورده در حالی که نفت 6 ماه دوم شارژ شده سکوت محض محض محض در مورد بن کارت برای اداره گاز حال همه مارا گرفته است
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
ما کارمندان رسمی دیگر چه فرقی با پیمانکاری ها داریم؟ هر چه در توان دارید برای اینها دارید میذارید مدتیه و مارا به طور کامل فراموش کردید
feedback
Moldova, Republic of
نورچشمین
feedback
Turkey
منصورمامدسادی
باعرض سلام دکتر لطفا فکر سقف حقوق وسقف پاداش پایان خدمت باسید ما سی وشش سال سابقه کار داریم
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهدی
باسلام
آقای علی مددی کدوم ساماندهی نیروهای قراردادی ؟!
۱- من اقماری الان ۲ سال که از ترس اینکه از حقوقم کم نشه، مرخصی استحقاقی نرفتم تا بتونم به مشکلات زندگیم برسم.
۲- چرا من قراردادی کل سال کارگرم و تابع قانون کار، (موقع پاداش بهره وری کارگرم )،، ولی موقع عیدی میشم کارمند!!!!
اگر واقعاً قرار بر ساماندهی دارید، تا قبل از سال جدید، اون رو کامل اجرا کنید و فوق العاده های تخصصی و مخصوص را برای قراردادی ها اعمال کنید
در پایان سخن: وقتی می خواهید به گروهی از کارکنان وزارت چه رسمی، چه قراردادی، چه پیمانکاری،، می خواهید فوق العاده ای پرداخت کنید، کار خودتان را انجام دهید و تحت تاثیر هجمه هیچ گروهی قرارنگیرد ،،چون قرار نیست از جیب یا حقوق گروه های دیگر کسر شود و به گروه مورد نظر اضافه شود
یا حق
feedback
Iran, Islamic Republic of
S.m
لطفا بفرمایید تکلیف کسانی که سال۹۴ وبعد از آن مدرک بالاتر ارائه داده اند ودرافزایش موثر نبوده چه وقت اعمال می‌گردد.
feedback
Iran, Islamic Republic of
چرا ،و به چه دلیل و یه مسکن شامل کارمندان قراردادی نمیشه ،مگه آنها کمتر از رسمی ها زحمت میکشن ،مگه این کارکنان حق زندگی با شرایط مساوی در یک سازمان ندارد این چه عدل علی هست ،
feedback
United States
حمید گنجون
یک بام و چند هوا در تمامی مواردی که اداره منابع انسانی بعنوان رفع مشکلات و تسهیلات کارکنان در بند های یاد شده و تعریف شده مطرح شده . هیچ گزینه ای در مورد کارگران رسمی که دارای درصد جانبازی هستند و خواستار رسیدگی به رفع تبعیضات و معضلاتی هستند که سالهاست به نام حق گریبان کارگران را گرفته علیرغم اینکه واجد شرایط تبدیل وضعیت با ارائه مدرک تحصیلی بودند متاسفانه در زمان وزارت زنگنه وزیر حیله گر وقت با تعلل و صغرا کبری کردن و سلیقه ای عمل کردن
ایشان بدترین اجحاف در حق ایندسته از کارگران رسمی که تعدادشان در منطقه نفت و گاز گچساران بیشتر از تعداد انگشتان دو دست نبود . بصورت مستند با مدارک غیر قابل انکار.مواردی وجود دارد که جناب زنگنه بصورت سفارشی از همان تعداد تنها با ارتقا به کارمندی یک نفر موافقت نمودند که آنهم شرایط سنیشان ۲ سال بیش از حد مقنن بوده و بلعکس کارگرانی بودند که دارای شرایط موجه و قوانین داخلی وزارتخانه بودند ولی اقبال نامراد نداشتن ارتباط لازم بود . حقیر حاضرم با ارائه مدارک مستدل در هر محکمه ای به اثبات عقلانی و قانونی برسانم چه اجحاف سترگی در حق کارگران در آن زمان شد . از مطلب فوق بگذریم سخنگوی محترم منابع انسانی اگر ممکن است به سوال حقیر پاسخ بدهند .چگونه میشود نیروهای شامل جداول حقوقی اداره کار در وزارت نفت حضور داشته باشند به برخی ۴ آیتم حق جذب . بدی آب و هوا . سختی شرایط کار و یک آیتم دیگرکه حضور ذهن ندارم خدمتتان عرض کنم ولی در همان شرایط کارگران رسمی از دریافت این آیتم ها محرومند شاید ما خودمان نمی‌دانیم شرایط آب و هوایی ما مدیترانه ایست خودمان عاجز از. درکش هستیم .
مطلبی در مورد وام‌های گوناگون فرمودید میشود بفرمایید کدام یک از آیتم ها وام مسکن یا مشابه آن به کارگران رسمی تعلق میگیرد ؟؟
در خصوص عیدی و پاداش کلاهی گشاد در زمان دولت جناب خاتمی سر کارگران گذاشته شد و فریاد. داد خواهیمان از هر دری که زدیم بگوش هیچ انسان مسئول با انصافی نرسید که هیچ توهین آمیزتر آنکه درلوای رفع تبعیض بین کارگران و کارمندان به تصویب مجلس رسید بین اینهمه تبعیضات یکسان سازی پاداش عیدی را از کارگر گرفتند که طبق قانون کار میبایست دو برابر به کارگر پرداخت شود ولی کماکان این کلاه گشاد از سر کارگران مشمول قانون کار برداشته نشده ما کارگران وزارت نفت بهران میزان که سایرین در شرایط بد جوی کار میکنند کار میکنیم ولی از دریافت این آیتم و دگر آیتمهای بشدت تبعیض آمیز محروم هستیم وام‌ مسکن علیرغم اینکه پیمان نامه ما در بدو استخدام محکمتر و الزام آورتر برای کارگران است اما به چه دلیل مستحق گرفتن وام مسکن نیستیم نمیدانم اگر بحث ذخیره کارکنان است که ما نیز این کسورات را داریم اما سیستم وزارت نفت تنها اینگونه نیست در کل کارفرما جماعت گویی عداوتی خونی با کارگر و کارگر زاده دارد شما عزیز بزرگوار که در کسوت ریاست منابع انسانی وزارت نفت لطف کردید مطالبی را. فرمودید. اگر. وقت کردید پاسخ ابهامات بحق ما را هم عنایت کنید و پاسخی قانع کننده و مستدل بفرمایید گر چه در خواست پاسخگویی در فرهنگ لغت مسئولانمان بلطف جایگاهشان وجود ندارد .
با سپاس

رزمنده و جانباز شرمنده خانواده ح. گ شماره پرسنلی ۵۹۰۷۴۰
feedback
Iran, Islamic Republic of
توانا
این حرفها به درد من و امثال منی که بیش از بیست سال در صنعت نفت به جامعه خدمت کردیم نمیخوره آقای علی مددی و امثال... ما کارگران ارکان ثالث که ۷۰% کار این صنعت به دوش ماست و هم از نظر دریافت حقوق مزایا و هم از نظر شغل‌های محوله پایین ترین سطح داریم مساوات می‌خوایم دیگه این کارگران بدبخت کوتاه نمیاند ... نشستید ابهامات چی برطرف می‌کنید !!! پاداش ده میلیونی که اگه به ما می‌دادید بیشتر آز سه میلیون بهتون نمی‌رسید....
این مملکت هر ذره از خاکش سهم بیت مال
هر چی شما وامسال شما حق دارید ما کارگران زیر خط فقر و پای پیمانکار رفته هم حق داریم
feedback
Iran, Islamic Republic of
همه و خود شما بهتر می دونید ماده 10 از ۳ بند اصلی فقط و فقط ۱ بند اجرایی شده و [ بندهای افزایش گرید و اپریزال اجرا نشده است ]و عملا مدارک پایین دیلم و فوق دیپلم مخصوصا ورودی۹۳ به بعد افزایش ناچیز داشته که با این تورم ماهیانه عملا تاثیری نداشته و نخواهد داشت
feedback
United States
علی امیری
مصوبه ۱۴۰۰رو اجرا کنید برای نیروهای قراردادموقت صبرمان تمام شده همین
feedback
Iran, Islamic Republic of
سجاد
نمیدونم این متن بلند بالاروبرای دلخوشی چوکسانی نوشتید وپخش کردید
ولی درحال حاضر بجز نفت کارت و بن کارت ک بایدب زور فقط از فروشگاه های منتخب استفادکنیم
درشرکت ملی حفاری هیچ کدام ازاین افتخارات ب مرحله عمل نرسیده
من هفته گذشته بخاطر ۵۰م وام برای پول پیش خانه ب تمام اتاق های کارگاه یک در خیابان پاسداران اهواز سرزدم
ن وام ودیعه مسکن میدن.ن وام خرید وتعمیرات میدت.ن وام اضطراری میدن
این مدینه فاضله فقط برای دوستان شرکت نفتی و شاغلین رسمی در پتروشیمی و رسمی های شاغل ددپروژهای نفت دهلران وچشمه خوش اجرامیشود
ک بجز وام قرض الحسنه ک مبلغ ان بستگی ب تعدادفرزنددارد یعنی اگرشما۱فرزندداشته باشید۲۵۰م میدن ۳۰۰میلوین برای کسانی ک۲فرزنددارند

درملی حفاری هیچ کدام اجرایی نشده.
feedback
Iran, Islamic Republic of
علیرضا
سلام، برای همه قشر بود،بجز کارکنان پیمانکاری
feedback
Netherlands
فراهانی
آیا هرگز فکر کرده اید که روزی بازنشستگان هم شاغل بوده اند و اکنون که باز نشسته هستند هیچ یک از این مزایای را که ذکر کرده اید دریافت نمی کنند و فرزند بیکار دارند و نیازمند این مزایا هستند مهمتراز همه از حقوق آنها در زمان اشتغال کر شده که در زمان باز نشستگی راحت باشند ولی نیستند واکنون مسئولین صندوق بازنشستگی نفت این مزایا را قطره چکانی میدهند آیا این مسلمانی است وحرام‌نیست حق باز نشسته را ندادن.......
feedback
Iran, Islamic Republic of
چرا نفت کارت به بازنشستگان تعلق نگرفته ؟؟یعنی اونکه تمام عمرش توی مناطق بدون امکانات زندگی کرده الان در دوران پیری نیاز به تغذیه مناسب و استفاده از نفت کارت برای خرید مایحتاجش نداره ؟؟؟نمیدونم با چه عدالتی دارین نفت کارت رو تقسیم میکنید و چه منطق و فکری پشتش بود که شامل بازنشستگان نشد!!!!!
feedback
France
پس نیروهای پیمانکاری چی؟؟؟
feedback
France
احمد رضا بهمنش
با سلام،اقای مددی در تصویب شیوه نامه قرارداد موقت در سال ۱۴۰۰خوب عمل کردید ولی متاسفانه خوب به پایان نرساندید مصوبه ای که به امضای شخص وزیر رسید و در وزارت نفت تصویب شد نصف نیمه اجرا شد،متاسفانه به بهانه های مختلف فوق العاده های مصوب تا به امروز پرداخت نشد فرمول اضافه کاری نیروهای قراردادی ترمیم نشد عیدی بصورت کارمندی پرداخت شد پاداش بهره وری بصورت کارگری هنوز بعد ۱۲سال تکلیف ما مشخص نشده خواهشا بانوجه به حقوق پایین بچه های قراردادی و وضعیت تورم نسبت به دستورال
عمل مصوب سال ۱۴۰۰بصورت کامل اقدام شود با تشکر
feedback
Iran, Islamic Republic of
کامران
سلام چرا اینقدر دروغ می‌فرماید.بخشنامه اومده که از سال ۹۳ هر کسی مدرک گرفته ماده ۱۰ بهش تعلق میگیره.رفتم امور اداری میگه برای یه عده خاص کسانی که عزیز هستن میگیرن.خواستید شماره و تاریخ بخشنامه بهتون میگم
feedback
Iran, Islamic Republic of
مسعود
سلام
خودت فهمیدی چی نوشتی آقای مسعول. مثل اینکه نمیتونی تصمیم بگیری . یا خدمات کشوری یا نفت واضح هستش. شما عیدی رو نفتی میدید پاداش بهره وری اداره کاری میدید . اضافه کار و سنوات اداره کاری میدید . شما یک دستورالعملی دادید سال 1400 و الان طبق همون اجرا کنید دیگه قوانین نفت خواهد شد و خدمات کشوری حذف خواهد شد و تمام. افزایش حقوق سالیانه و ... مطابق نفت بزارید .
feedback
Iran, Islamic Republic of
علیرضا
پس تکلیف نیروهای پیمانکاری وزارت نفت چی میشه
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهدی
باسلام و احترام
چرا وام قرض الحسنه رو بصورت هر شرکت برای خود رها کردید مگر همه ما وزارت نفت نیستیم الان ملی نفت تا امتیاز ۹۰ رو پرداخت کرده اما خطوط لوله و مخابرات تا ۱۰۸ و انهم یکبار پرداختی داشته در واقع خود مدیران گرفتن و کلا تعطیلش کرده میگه پول نداریم برای کالا کارت هم که پالایش و پخش میگه پول نداریم
feedback
United States
رسمی
سلام
من کارمند رسمی با مدرک ارشد مهندسی مکانیک ورودی سال ۹۲ حقوقم ماهی ۱۷ میلیونه واقعا این حقوقه
همش نگین ورودی ۹۳ به بعد پس ما ورودی ۹۲ ها چیکار کنیم
feedback
Iran, Islamic Republic of
نا شناس
سلام چرا فوق العاده های ما قرارداد مدت موقت را نمیدهید چرا عیدی ما قرارداد مدت موقت ها را طبق قانون اداره کار نمیدهید چرا بعد از گذشت ۱۲ سال ما هنوز قرارداد مدت موقت هستیم در حالی که در بیشتر ارگانها بعد از یکسال رسمی شدند اگر این کارها را برای ما انجام دادید ما از شما راضی میشیم آقای مددی...
feedback
Netherlands
تغییر مدرک یافتگانی که تعدیل ماده ۱۰ نشده اند
برادر گرامی جناب آقای مددی عزیز
آیا در خصوص تغییر مدرک یافتگانی که تعدیل ماده ۱۰ نشده اند کاری انجام شده است؟
خیر کاری صورت نگرفته است. فرموده اید که قبلا ۵۰۰ هزار تومان برای همه یکسان پرداخت شده است و شما آنرا تعدیل کرده اید؛ یعنی ۵۰۰ تومان + میزان X تومان با توجه به مدرک تحصیلی.
برای کارکنان تغییر مدرک شده، فقط ۵۰۰ تومان اضافه شده است و میزان X تومان هنوز اضافه نشده است.
الآن اختلاف حقوق اینگونه کارکنان با کسانی که ماده ۱۰ برای آنها اعمال شده (هم سابقه و با مدرک تحصیلی یکسان)، اختلاف بسیاری پیدا کرده است.
لطفا در خصوص اجرای ماده ۱۰، بررسی مجدد صورت گیرد و عدالت رعایت شود.
هیچ دلیل دیگری قانع کننده نیست. خیلی واضح است حقوق من با همکار هم سابقه و هم رده ام، اختلاف پیدا کرده است.
feedback
United Arab Emirates
رسمی آزمون ۹۲
باسلام وتشکر از رسانه نفت آنلاین
آقای مددی برای ما استخدامی های آزمون ۹۲ چرا ماده رو اجرا نکردی بخدا حقوقمون زیر خط فقر چرا فقط وعده میدید لطفا فکری به حال وضعیت ما بکنید
feedback
Iran, Islamic Republic of
والله ما پتروشیمی کار می‌کنیم نه ودیعه مسکن دادند نه وام خرید منزل دادند و نه مددکاری و نه وام ضروری ای خدا برس به دارما
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارمند شرکت گاز
پتروشیمی خدا رو شکر تا جایی که همه می دونیم نیاز به این چندر غاز افزایش بگیر و ببند و... شرکت گاز و نفت نداره برادر خواهشا مظلوم نمایی نفرما خدا بهتون بیشتر بده
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
پس این نیروهای ارکان ثالث بدبخت چه گناهی کردن که تمام کار عملیاتی شرکت نفت رو دارن انجام میدن وای هیچکس اصلا هیچ توجهی بهشون نمیکنه از خدا بترسید اقایون تصمیم گیر که تمام تصمیمات رو فقط برا خودتون میگیرید
feedback
Iran, Islamic Republic of
زمانی که پیمانکاری بودم ۲۵ میلیون حقوق میگرفتم الان که تبدیل وضعیت رسمی شدم حقوقم منفی ۱۲۵ میلیون مساعده ۷ میلیون بهم دادن خداوکیلی با این وضعیت اجاره بها دوتا بچه مدرسه اقساط و ...... چطور زندگی کنم خیر سرم خودم هم دانشجو هستم واقعا نمیدونم چکار کنم خوشحال بودم رسمی شدم نمیدونستم اینطوری قرار با آبروی ما بازی کنند حلالتون نمیکنم
feedback
Iran, Islamic Republic of
مجید
عزیزان ما کلا ملت ناسپاسی هستیم در زمان وزیر قبلی چه بر سر کارکنان آوردن حالا تقریبا در این دوره همه چیز داره بهتر میشه حالا کم و زیاد داره مشکلاتم داره ولی خدایی از زمین تا آسمون فرق داره و روبه رشد هست کمی انصاف داشته باشیم
feedback
Iran, Islamic Republic of
شهریار
باسلام خدمت شمامسئولین وزارت نفت خواهشمندیم درخصوص وضعیت عیدی پرسنل قرادادمسقیم که الان مدت ۱۲ سال میباشد کارمندی میگیریم چاره ای بیندیشید
چراما طول سال کارگر هستیم اما عیدمیرسدمیشویم کارمند، وامامسئله دیگرخواهشا" درموردبیمه تکمیلی ماهم
فکری بکنیدکه اصلا" هیج قرادادخوبی بامراکز درمانی شناخته شده ندارد این مختص استان گیلان رشت میباشد
که براتون نوشتیم ممنون اگرسال جدیدبابیمه خوبی قرارداد منعقدنمائیدتا ماپرسنل وخانواده دعاگوی شما باشیم وسلام
feedback
Iran, Islamic Republic of
محسن محمدی
با عرض سلام
با توجه به اینکه دیوان به صراحت در خصوص عیدی کارکنان قراردادی اعلام کرده و مصوبه هیئت وزیران هم این موضوع را برای کارگران شاغل تحت پوشش اداره کار بصورت واضح و مشخص بیان میکند. باز هم جنابعالی از معاونت خاصی استعلام میگیری ، بنابر این نظر شما به عدم پرداخت حق و حقوق پرسنل میباشد. بعد از 20سال خدمت هنوز قرارداد موقت؟؟؟ آزمون افتضاح برای تبدیل وضعیت عده ای خاص. مطمئن باشید مظلوم چونکه زوری از خود نداره آه و ناله گیرای داره.
feedback
Iran, Islamic Republic of
عباس
سلام..من ۳۰ سال سابقه رسمی دارم ،، با مدرک ارشد،،به جز ۵۰۰ تومان سال ۹۹ هیچ چیزی بابت ماده ۱۰ نگرفتم،،،درضمن کارهایی که انجام دادن و درآن تبلیغ میکنند،، مثل افزایش وام‌ها در تمام دولت های قبل اتفاق افتاده و منتی نداره..
در ضمن من بعد از ۳۰ سال سابقه پایه حقوقم،،
۹۸۰۰ م هست،،،هر جا هم لازم بود ، فیش حقوق را حاضر به ارائه هستم،
باتشکر فراوان از نفت آنلاین
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناصرناصری اهواز
سلام
یا سقف حقوق اصلاح کنید یا مارا بازنشسته کنید
دیگر نه انگیزه داریم نه توان
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناصری اهواز
۴۰ سال کار میکنیم ۳۰ سال سنوات محاسبه میکنید این عدالت نیست
feedback
Iran, Islamic Republic of
امسال یه آزمون برگزار کردید که کلا فرمالیته بود. تمام سهمیه ها و رشته ها رو به تهران و مناطق غر نفتی اختصاص داده بودید.به عنوان نمونه واسه فارغ التحصیلان رشته حقوق ۳ نفر میخواستن که هر سه برای تهران بود.بقیه ردیف های شغلی هم همینطور بودند.در ضمن دولت جدید شق القمر نکرده مبلغ نفت کارت رو سیصد برابر کرده تورم هزار برابر شده و ثبات نداشتیم حالا منت میذارید که ۳۰۰ برابر شده
feedback
United States
سید محمد
کاش وزارت نفت نیروهایی که بیش از بیست سال برده پیمانکاران که همانند زالو در بدنه دولت لانه کردند فکری میکرد تا همانند قراردادیها ورسمیها به حق وحقوق واقعی خودشان میرسیدن
feedback
Iran, Islamic Republic of
علیرضا
سلام
برای کارکنان فلات قاره هزینه ایاب و ذهاب (بلیط هواپیما) از محل سکونت تا مبادی پرواز هم مشمول سقف هست. از پارسال پیگیریم ولی هنوز این مساله حل نشده. یا شرکت بلیط تهیه کنه یا از سقف خارجش کنند. با این قیمت بلیط‌های هواپیما ماهی ۴ الی ۵ میلیون هزینه بلیط باید بدیم که در سال مبلغ قابل توجهی میشه. لطفا مسئولی صدای ما را بشنود
feedback
United States
سید محمد
بنده بیش از هیفده سال است که در گرمای پنجاه درجه عسلویه تحت عنوان نیروی پیمانکار مشغولم قانون ایثارگری دیواری همانند دیوار چین بین ایثارگران به وجود آمد که برادر از برادر جدا کرد یا ما بیگانه هستیم یا اینکه جز آدمیزاد نیستیم که به عنوان برده از ما استفاده میکنن وقتی قانون ایثار گری به رشته تحریر در آمد دیگه بند وتبصره وماده دیگه چی معنایی داره که امروزه همه را به خاک سیاه نشانده لطفا"ما رادر یابید
feedback
Netherlands
با سلام واحترام خدمت جناب آقای علی مددی بنده با سابقه ۳۸ سال کار در صنعت متاسفانه پایه حقوق اینجانب مبلغ هجده میلیون وهفتصد هزار ریال باچند سر عائله اگر ماده ۱۰ را درست اجرا کرده بودید برای دیپلمه ها وحق دیپلمه ها را تضییع نمی کردید الان وضع ما اینچنین نبود ومن از مردادماه امسال باز نشسته شدم والان حقوق از افرادی که با کد ۲۳ بازنشسته شدند کمتر می باشد حال شما بفرمایید ما چه کنیم . خواهشمندم کمک ومساعدت بفرمایید باتشکر عبدالعلی غلامی
feedback
Iran, Islamic Republic of
ایرانی
آقای مددی ظلمی که به کارمندان شرکت هواپیمایی نفت شد بالاجبار آنها را بازنشسته کردند ودستور اخراج آنها را درهمان ساعت از محیط اداره دادندوحق وحقوق آنهارا هم ناقص دادندوشرکت مذکور راکه سرمایه بازنشستگان وشاغلین بود رامفت به فرد مورد نظرشان دادن چه میگویید وچکارکردید؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
رامین کریم پور
با سلام،، بنده از نیروهای پیمانکاری شرکت صنایع پتروشیمی اندیمشک زیرمجموعه گروه پتروشیمی باختر هستم آیا تبدیل وضعیت قرارداد موقت به صورت قرارداد دائمی و مستقیم با شرکت مادر شامل بنده و سایر همکاران میشود یا خیر ؟ لطفا راهنمایی بفرمائید. با سپاس رامین کریم پور
feedback
Iran, Islamic Republic of
قراردادی نفت
اقای مددی شما در بد ورود????????? حرف و نیت پنهان تون رو علنا و در رسانه ملی بیان کردین...و گفتین قراردادی ها وبال گردن نفت هستن...پس حرف الکی نزن....شما هم در زمره دولت قبلی یعنی زنگنه هستین...بن کارت و نفت کارت حق همه نیروهاست..
feedback
Moldova, Republic of
والا ما بخاطر نبودن پزشک حاذق و ضعف امکانات بیمارستانی از شهرک بعثت ماهشهر به اهواز میریم مرتب.کلی وقتمون گرفته میشه.
مورد دیگه بچه ام بستری بود بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر داروی سالبوتامول نبولایزر رو نمیداد میگفتن خودتون تهیه کنین واقعا چیزی ندارم برای گفتن بجایی که من محل کارم باشم بی دغدغه باید میگشتم توی داروخانه ها واسه دارو.
الان درمورد این موضوع مسولین چه جوابی دارن بدن؟؟؟؟
0