تاریخ انتشارشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
مهمترین اخبار کوتاه صنعت نفت در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.
اخبار کوتاه نفت آنلاین
اخبار کوتاه نفت آنلاین
◀️معاون رئیس جمهور در خارگ: کارکنان صنعت نفت باید به عظمتی که برای کشور خود آفریده‌اند افتخار کنند.
 
⬅️رییس‌جمهور وزیران نیرو و نفت را برای حل موضوع ناترازی‌ها در بخش‌های آب، برق و سوخت مامور کرد با تشکیل کارگروه‌های تخصصی، تا یک ماه آینده گزارش کار خود را ارایه دهند.
 
⬅️بیات رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در چارچوب برنامه بازدید میدانی از طرح‌هایی که گروه اقتصادی صندوق‌ها در آنها سرمایه‌گذاری کرده است از پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس، مخازن ذخیره‌سازی نفت قشم و کارخانه نفت جی در بندرعباس بازدید کرد.
 
⬅️وزارت دادگستری آمریکا با طرح اتهام علیه آنچه آن را شبکه تامین مالی سپاه پاسداران ایران عنوان کرده است، بیش از ۵۰۰ هزار بشکه نفت ایران را توقیف کرد.
 
◀️خجسته مهر در بازدید از جزیره خارگ: درصدد هستیم تأسیسات موجود در جزیره خارک را بازسازی، نوسازی و به تجهیزات خاص مجهز کنیم که این مسیر آغاز شده و با قدرت ادامه دارد.
 
◀️شرکت گاز: تداوم کاهش دما در کشور سبب شد طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۵۵ میلیون مترمکعب گاز به شبکه تزریق و برای مصارف بخش‌های مختلف توزیع شود.
 
⬅️رئیس‌جمهور در هرمزگان: خام‌فروشی برای کشور زیان بزرگی به‌همراه دارد و در عوض با تکمیل صنایع پایین‌دستی و زنجیره ارزش می‌توانیم از مواد خامی که در کشور تولید می‌شوند ارزش افزوده بالاتری تولید کنیم.
 
⬅️دورشدن صادرات نفت عربستان از تنگه باب‌المندب؛گزارش‌های بلومبرگ و رویترز نشان می دهد در بحبوحه افزایش ریسکهای کشتیرانی در دریای سرخ به دلیل عملیات دریایی نیروهای مسلح یمن علیه کشتی‌های اسرائیلی، عربستان سعودی صادراتش را از پایانه شمالی خود در دریای سرخ افزایش داده است تا از منطقه خطر اجتناب کند.
 
⬅️واردات نفت هند از روسیه در پی تشدید تحریم‌های غربی، در ژانویه، برای دومین ماه متوالی کاهش یافت و به پایین‌ترین میزان در یک سال گذشته رسید.
 
⬅️عراق خواهان حذف دلار آمریکا در تجارت نفت شد.
https://naftonline.ir/news/29466/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0