تاریخ انتشارسه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱
مهمترین اخبار کوتاه نفت آنلاین در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.
اخبار نفتی
اخبار نفتی
⬅️منابع هندی از تمایل هند برای ازسرگیری واردات نفت ایران خبر دادند و گفتند در جلسات دوجانبه اخیر وزرای خارجه دو کشور این موضوع به بحث گذاشته شده است.
 
⬅️موسسه تحقیقاتی گلوبال انرژی مانیتور با اشاره به در دست ساخت بودن حدود ۷۰ هزار کیلومتر خط لوله انتقال گاز در جهان اعلام کرد ۵ هزار کیلومتر از این خطوط مربوط به ایران است و این کشور در رتبه سوم جهان از این نظر قرار گرفته است.
 
⬅️صندوق توسعه ملی نسبت به آینده مصرف نفت در ایران هشدار داده و اعلام کرده که این احتمال وجود دارد از سال ۱۴۱۲ تولید و مصرف نفت ایران با هم برابر شده و حتی بدون تحریم‌های آمریکا، رقم صادرات نفت به صفر برسد.
 
⬅️سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه یک شرکت هواپیمایی و قطع سهمیه سوخت یارانه‌ای آن به‌دلیل تخلف خبر داد.
 
⬅️خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران : شتاب‌بخشی بر ماموریت کاهش انتشار گازهای همراه بصورت هفتگی در نشست‌های ستاد شرکت ملی نفت ایران رصد می‌شود.
 
⬅️نمایندگان مجلس شرکت‌های تابعه وزارت نفت را موظف کردند تا تمامی دریافتی‌های ارزی و ریالی را پس از پرداخت حق‌العمل جایگاه‌های عرضه فراورده‌های نفتی به حساب هدفمندکردن یارانه های واریز کنند.
 
⬅️مهدی علی مددی در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت صنعت نفت: ما مسئولیت سنگینی به‌عهده داریم و باید بتوانیم زحمت‌های کارکنان صنعت نفت را به منصه ظهور برسانیم.
 
⬅️فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری دو سارق حرفه‌ای لوله‌های انتقال نفت با کشف ۲۰۰ متر لوله خبر داد.
 
⬅️شکایت از نفت مسجدسلیمان؛ وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از سقوط به لیگ دسته اول هم خوب نیست! باشگاه نفت مسجدسلیمان با شکایت ۳ نفر بزودی با کسر ۳ امتیاز روبرو خواهد شد.
 
⬅️حکم جالب دادگاه برای ۲ شرکت پتروشیمی: پتروشیمی فارابی و شیمی بافت بعلت تهدید علیه بهداشت عمومی و آلودگی محیط زیست ملزم به ساخت تصفیه خانه پساب صنعتی و کارخانه آسفالت شدند.
 
⬅️بازرس کل امور نفت سازمان بازرسی کل کشور در نشست هم اندیشی نظام حسابرسی داخلی گروه اقتصادی صندوق بازنشستگی صنعت نفت : مسئولان حسابرسی شرکتهای تابعه صندوق بازنشستگی صنعت نفت بازرسان افتخاری سازمان بازرسی کل کشور هستند.
 
⬅️تولید نفت خام در میدان شراره لیبی پس از لغو حالت فوق‌العاده در این تأسیسات نفتی ازسرگرفته شد.
 
⬅️فعالیت در یکی از پایانه صادرات سوخت روسیه واقع در دریای بالتیک متعلق به شرکت نواتک در پی حمله پهپادی اوکراین دچار اختلال شد.
 
⬅️رویترز :روسیه با وجود فشارها و تحریم‌های غرب علیه مسکو، عنوان بزرگترین تأمین‌کننده نفت چین در سال ۲۰۲۳ میلادی را از آن خود کرد.
 
⬅️نفتکش‌هایی که نزدیک به ۹ میلیون بشکه نفت عربستان و عراق حمل را می‌کنند، در پی تغییر مسیر خود از راه دریای سرخ و کانال سوئز، محموله‌های خود را با تاخیر تحویل خواهند داد.
https://naftonline.ir/news/29432/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0