تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹
همزمان با برگزاری نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان رکورد بازدید وب سایت نفت آنلاین در چند ماه گذشته شکسته شد.
رکورد شکنی نفت آنلاین
رکورد شکنی نفت آنلاین
آخرین رکوردشکنی های بازدید وب سایت نفت آنلاین پس از اجرای ماده ۱۰ ، انتشار دفترچه آزمون استخدامی نفت ، تصویب اولیه قانون حذف پیمانکار ، اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران و .... بوده است.
 
 لازم به ذکر است نفت آنلاین دارای ۶۳ هزار عضو در تلگرام، ۲۴۷ هزار عضو در اینستاگرام، ۲۸ هزار عضو در ایتا ، ۶ هزار عضو در سروش، حدود ۲۰ هزار عضو در ۵۰ گروه واتس آپی و میانگین بازدید روزانه صدها هزار نفر در وب سایت رسمی خود است.
 
همچنین به اطلاع مخاطبین محترم نفت آنلاین در سراسر کشور می رسانیم ، داده های این پایگاه خبری در سرورهای قدرتمند اختصاصی کشوری قرار دارد و این عزیزان می توانند به آسانی از طریق آدرس Naftonline.ir به تمامی اخبار صنعت نفت ایران و جهان دسترسی داشته باشند. 
 
 سرورهای سایت نیز در سه سال اخیر بعلت افزایش بی سابقه میزان بازدید بیش از ۶ بار ارتقا یافت.
 
⬅️ نفت آنلاین از اعتماد خانواده بزرگ صنعت نفت به این رسانه خبری تقدیر و تشکر می نماید. امیدواریم بتوانیم پاسخ این اعتماد را بخوبی بدهیم.
 
⬅️ نکته مهم: هر ساعت صدها نظر در بخش‌های مختلف وب سایت نفت آنلاین درج می شود و این نظرات پس از بررسی منتشر خواهند شد. با توجه به تعداد بسیار بالای نظرات ارسالی بررسی و انتشار آنها کمی زمانبر می باشد و از همه مخاطبین عزیز می خواهیم در این خصوص صبور باشند.... نفت آنلاین هرگز نظری را سانسور نخواهد کرد و سعی می شود اکثر نظرات ارسالی منتشر شوند.
 
https://naftonline.ir/news/29389/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0