تاریخ انتشارشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در یادداشتی به مناسبت آغاز به کار چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، ابراز امیدواری کرد این نمایشگاه بتواند در مسیر معرفی ظرفیت ها و توان ساخت داخل در حوزه صنعت نفت، و تحقق اهداف ترسیم شده در سال «مهار تورم و رشد تولید» گام بردارد.
مهندس عبدالله عذاری اهوازی
مهندس عبدالله عذاری اهوازی
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان در یادداشت مهندس عذاری اهوازی آمده است:
 
بسمه تعالی
 
رسیدن و دست یافتن به پیشرفت عادلانه در اقتصاد و حلّ مشکل فقر در کشور فقط از مسیر تقویت «تولید» میگذرد؛ اگر ما تولید را تقویت کردیم که تقویت آن هم به همین دانش‌بنیان بودن است، این مقصود بزرگ ان‌شاءالله حاصل خواهد شد.
 
«مقام معظم رهبری» - سخنرانی نوروز 1401 خطاب به ملت ایران
 
رهنمودهای مکرر مقام معظم رهبری به موضوع «تولید» و نامگذاری شعار امسال به «مهار تورم و رشد تولید»، اشاره به این دارد که ثبات اقتصادی، بهبود معیشت مردم و مهار تورم به عنوان مهمترین هدف کلان کشور تنها با رشد و تقویت تولید داخلی محقق می شود. این مهم باعث آن بوده صنعت نفت دولت سیزدهم رویکرد تقویت تولید داخلی را نه تنها به عنوان ابزار رفع نیازهای عملیاتی خود و عبور از تنگناهای تحریمی دنبال کند، بلکه با درک اهمیت آن برای استقلال، خودکفایی و رشد اقتصادی کشور، با مجموعه ایی از اقدامات عملی و جهادی نگاهی ملی و راهبردی به آن داشته باشد.
 
دستاوردهای حاصله گواه این ادعاست، در آغاز به کار دولت سیزدهم شرکت های دانش بنیان در حوزه نفت و گاز 150 شرکت بود که امروز به بیش از 600 شرکت رسیده است، و بنا بر گزارش آمار بانک مرکزی در شش ماهه نخست امسال، گروه نفت و گاز موتور محرک رشد اقتصادی کشور بوده، و با رشد ارزش افزوده 17 درصدی بیشترین تاثیر را در رشد اقتصادی کشور داشته است.
 
«شرکت نفت و گاز اروندان همگام صنعت نفت، پیشتاز تولید بار اول»
 
با اعلام معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت نفت در دو سال گذشته به شکل پیاپی در میان کلیه دستگاه های اجرایی رتبه نخست کشور را در تولید اقلام راهبردی و ساخت بار اول کسب نموده است و به عنوان فعال ترین دستگاه مجری قانون تولید بار اول، ذیل قانون جهش تولید کشور، هر ساله مورد قدردانی واقع می شود.
 
در این رابطه امسال شرکت ملی نفت ایران با عقد ۶ قرارداد تولید بار اول بالاترین عملکرد را در این وزارتخانه دارا بوده؛ که شرکت نفت و گاز اروندان مفتخر است با عقد نهایی 3 قرارداد تولید بار اول و 14 قرارداد در دست اقدام دیگر، قدمی مؤثر در این موفقیت بردارد و جهشی چشم گیر نسبت به سال های قبل ایجاد کند.
 
در این مسیر چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان با شعار «محصول دانش بنیان، تکمیل زنجیره ارزش و رشد تولید پایدار» فرصتی دوباره است، تا همه ذینفعان این صنعت با هم افزایی و تبادل دانش و تجربه گام های بلندتری بردارند و بیش از پیش عامل رشد تولید و خودکفایی شوند.
 
در همین خصوص، شرکت نفت و گاز اروندان در این رویداد مهم با هدف شناسایی و حمایت از پیمانکاران، مشاوران، مراکز دانش بنیان و همچنین سازندگان کالاهای داخلی ‌حضور فعالی خواهد داشت و پاسخگوی مراجعه کنندگان و بازدیدکنندگان خواهد بود.
 
عبدالله عذاری اهوازی 
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان
https://naftonline.ir/news/29369/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0