تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳
مدرسه چهار کلاسه شهید قاسم سلیمانی در کوی آریا شهرستان خرمشهر از سوی شرکت نفت و گاز اروندان به بهره‌برداری رسید.
شرکت نفت و گاز اروندان | نفت آنلاین
شرکت نفت و گاز اروندان | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مراسم افتتاح مدرسه ۴ کلاسه شهید حاج قاسم سلیمانی چهارشنبه (۸ شهریور ماه ۱۴۰۲) با حضور عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، لفته احمدنژاد نماینده مردم شهرستان خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، عمیدزاده فرماندار ویژه خرمشهر، سیاحی رییس آموزش و پرورش خرمشهر و جمعی از مدیران و روسای این شرکت، در کوی آریا شهرستان خرمشهر برگزار شد.
 
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در این آیین افتتاح ضمن گرامیداشت هفته دولت، گفت: این مدرسه در ادامه اقدامات این شرکت در خوزه مسولیتهای اجتماعی به همت پايگاه بسیج در قالب طرح سازندگی و محرومیت زدایی احداث و به نام سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده است.
رحمان توکلی اروندان
وی افزود: شرکت نفت و گاز اروندان همسو با وظایف ذاتی خود در امر تولید نفت تلاش کرده است در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی به مناطق و شهرهای پیرامونی تأسیسات نفتی در غرب کارون خدمات ارزنده ارائه دهد و احداث، مرمت و تعمیر مدارس با اولویت ساخت فضاهای آموزشی را در دستور کار خود قرار داده است.
 
عذاری اهوازی با اشاره به گرامسداشت هفته دولت و تلاشهای انجام شده در ساخت و تکمیل این پروژه، از تمامی کارکنان و بسیجیان جهادگر این شرکت و همچنین مسولین دست‌اندرکار شهرستان خرمشهر تقدیر کرد.
 
احمدنژاد نماینده مردم شهرستان خرمشهر در مجلس شورای اسلامی نیز اذعان داشت: در راستای اقدامات جهادی برای مناطق محروم به همت‌و تلاش شرکت نفت و گاز اروندان، این مدرسه در منطقه کم‌برخوردار کوی آریا احداث گردید که جا دارد از تلاش ها و پیگیری های مهندس عذاری اهوازی مدیرعامل محترم، کارکنان و بسیجیان این شرکت که پیش از موعد مقرر پروژه را به اتمام رسانده و در عرصه خدمت همیشه پیشتاز بوده اند، تشکر و قدردانی نمایم.
 
در ادامه آقای سیاحی رئیس آموزش و پرورش شهرستان خرمشهر ضمن تقدیر و تشکر از توجه مدیرعامل و فرمانده بسیج شرکت نفت و گاز اروندان به حوزه آموزش و گسترش فضای فرهنگی بیان کرد: بسیار خرسندیم که شاهد افتتاح و بهره برداری این پروژه پیش از شروع مدارس هستیم و در زمینه مسئولیت های اجتماعی شرکت نفت و گاز اروندان باید الگوی دیگر شرکت های نفتی مستقر در استان باشد.
 
همچنین در ابتدای این آیین رحمان توکلی فرمانده پایگاه بسیج شهدای رمضان این شرکت ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این پایگاه در زمینه مسئولیت های اجتماعی عنوان کرد: این واحد آموزشی در قالب بسیج سازندگی با صرف مبلغ ۱۰ میلیارد ریال در مدت ۹ ماه ساخته شده و با افتتاح آن، زمینه ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان این منطقه محروم بیشتر خواهد شد.
https://naftonline.ir/news/28941/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0