تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲
تقدير از جانفشانى ها و مجاهدت هاى خاموش پرسنل حراست توسط عالی ترین مقام حراست صنعت نفت

حضور عظیم شیراوند رئیس حراست صنعت نفت در کنار کارکنان حراست نفت و گاز مارون

عظیم شیراوند، رئیس سازمان حراست صنعت نفت، پنجشنبه ۹ شهریور با رئیس و کارکنان حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون دیدار و گفتگو کرد.
حراست صنعت نفت | نفت آنلاین
حراست صنعت نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، شیراوند ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای حراست صنعت نفت و تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی، گفت: رویکرد صیانت و پاسداری از سرمایه های انسانی سازمان و دارایی های مردم که نزد صنعت نفت به امانت است، رسالت حراست مردان این صنعت را به رسالتی مقدس و البته خطیر بدل کرده و آنهایی که در این مسیر جان و جوانی داده یا آسیب می بینند، شهید و جانباز به شمار می آیند.

وی افزود: گزارش های رسیده از مناطق نفتخیز جنوب نشان می دهند که تلاش های حراست مردان این خطه تاثیر بسزایی در پایداری تولید داشته و امنیت و آرامش را بر فضای تاسیسات فرایندی و حاکم کرده است.

سید محمد علی سدیری، رئیس حراست شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، کاهش ریسک های حراستی و تامین امنیت تاسیسات فرایندی در گستره ی عظیم شرکت را دستاوردی بزرگ برشمرد و آن را نتیجه تعهد، تخصص و استفاده از نیروی جوانی در کلیه سطوح حراست دانست.
حراست نفت و گاز مارون شیرواند سید محمد موسوی
سید محمد موسوی، رئیس حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون نیز با ابراز خرسندی از میزبانی این نشست، پس از ارائه گزارش عملکرد حراست شرکت در یکسال گذشته، اظهار داشت: نیروهای حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، نمونه بارزی از نیروهای با بصیرت، شجاع و وظیفه شناس می باشند، چراکه تحت هیچ شرایطی از انجام وظیفه شانه خالی نکرده و همواره آماده و هوشیار، امنیت تاسیسات را تامین کرده اند.

شایان ذکر است در حاشیه این دیدار، حاضران از رسول کیانی، نیروی گشت حراست این شرکت که در پی درگیری با سارقان مسلح آسیب دیده بود، تقدیر کرده و از درگاه احدیت، آرامش ابدی در جوار شهدای اسلام را برای زنده یاد غلامرضا خالدی، شهید همان رویداد تلخ مسئلت داشتند.
عظیم شیراوند رئیس حراست صنعت نفت  سید محمد موسوی
https://naftonline.ir/news/28940/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0