تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
همایش بزرگ مدارس ورزشی تابستانه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب-اهواز به مناسبت میلاد باسعادت امام محمد باقر(ع) برگزار شد.
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیز جنوب، این همایش صبح یکشنبه(۲۹ مرداد ماه) با حضور ابوالقاسم حبیبی پور مدیرمنابع انسانی ،اسکندرفرهمند مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی،سعید آتشبار رییس روابط عمومی ،علی سالمی رییس هسته گزینش، عظیم آل گرگر رییس ستاد امربه معروف و نهی از منکر و ستاد پیشگیری از آسیهای اجتماعی ،سرکار خانم موسوی مشاور مدیرعامل در اموربانوان ، و دیگر مسئولین شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در سالن مسابقات مجموعه فرهنگی ورزشی امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد.
 
در ابتدای این همایش رژه نمایندگان ورزشکاران در رشته های مختلف مدارس ورزشی با شور و شوق ورزشکاران و خانواده های انها انجام شد. 
باشگاه ورزشی مناطق نفتخیز جنوب
 در ادامه این همایش بزرگ، پس از سخنرانی سرخانم دکتر بهزادی کارشناس پیشگیری از اسیبهای اجتماعی ،مسابقه طناب کشی بین نمایندگان رشته های مختلف ورزشی و همچنین مسابقه فوتسال انجام گرفت.
 
حبیبی پور مدیرمنابع انسانی شرکت ملی منابع انسانی در خصوص برگزاری این همایش گفت: این مدیریت در راستای گسترش ورزش همگانی و نشاط اجتماعی فرزندان بنا دارد تا توسعه ورزش همگانی را بیش از پیش گسترش دهد چرا که خانواده‌ها و فرزندان از فقر حرکتی رنج می‌برند.
 
اسکندر فرهمند مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی اظهار کرد: یکی از بیماری‌های شایعی که سلامت جامعه ایرانی را تهدید می‌کند را می‌توان چاقی و کم تحرکی فرزندان نام برد که مدارس ورزشی می‌تواند بهترین سلاح برای ریشه کردن این معضل می باشد.
 
وی عنوان داشت؛مدارس ورزشی تابستانه با سه هدف پرکردن اوقات فراقت،آموزش و استعدادیابی با حضور بیش از ۶۰۰۰ ورزشکار در ۱۸رشته پسران و ۱۴ رشته دختران در حال برگزاری میباشد.
https://naftonline.ir/news/28895/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0