تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲، مشخص شد که ظرفیت مربوط به رشته‌ی مهندسی برق از دانشکده نفت اهواز بطور کلی سلب گردیده است و مهر تاییدی بر شایعات در این خصوص زده شد.
دانشگاه صنعت نفت | نفت آنلاین
دانشگاه صنعت نفت | نفت آنلاین
رشته مهندسی برق یکی از سه رشته‌ موجود در دانشکده نفت اهواز است که متاسفانه امسال دانشجویی در این رشته پذیرش نمی‌شود.این رشته  یکی از مهم ترین تخصص های مورد نیاز صنعت نفت می‌باشد که متاسفانه در دانشگاه صنعت نفت مورد توجه کافی قرار نگرفت و اقداماتی چون عدم جذب هیئت علمی برای گروه برق و عدم برنامه ریزی مناسب برای حفظ و گسترش ظرفیت های این رشته منجر به فراهم ساختن زمینه های حذف این رشته گردید.

امید است با تلاش های ریاست دانشگاه صنعت نفت و معاونت آموزشی قدمی در راستای حل این مسئله برداشته شود و با انجام برنامه ریزی های مناسب و پدید آمدن درک صحیح از اهمیت و لزوم حفظ رشته مهندسی برق در دانشگاه صنعت نفت، شاهد بازگشت مجدد این رشته به دانشگاه باشیم./منبع : کانال بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت
 
⬅️ نفت آنلاین : قرار بود در دولت سیزدهم این دانشگاه به روزهای اوج خود بازگردد ! اما بجای آن پذیرش در یکی از مهمترین رشته های مورد نیاز صنعت نفت در این دانشگاه متوقف شد!
https://naftonline.ir/news/28881/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0