تاریخ انتشارجمعه ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
کارکنان قراردادی وزارت نفت شاغل در استانهای مختلف کشور با ارسال تصاویری به نفت آنلاین از عدم پذیرش درمان آنها با بیمه تامین اجتماعی انتقاد نمودند.
قرارداد درمان تامین اجتماعی | نفت آنلاین
قرارداد درمان تامین اجتماعی | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت آنلاين ، صدها نفر از کارکنان قراردادی وزارت نفت شاغل در استانهای مختلف کشور با ارسال تصاویری از عدم پذیرش درمان آنها با بیمه تامین اجتماعی انتقاد نمودند.
 
این عزیزان در یادداشت های ارسالی می گویند که خود یا خانواده آنها نیازمند عمل فوری و حیاتی بودند یا نیاز به درمان خاصی داشتند که با مراجعه به بیمارستان متوجه شدند بیمه پایه آنها توسط تامین اجتماعی پشتیبانی نمیشود !
 
لازم به ذکر است اخیرا در فضای مجازی تصویر تفاهم نامه ای از قرارداد فی مابین وزارت نفت و سازمان تامین اجتماعی منتشر شده است ( این قرارداد فقط مربوط به کارگران رسمی نفت بوده است که تصویر آن در پایین همین گزارش آمده است) و طی این قرارداد، وزارت نفت در ازای کسر ۲/۵ درصدی از پرداخت حق بیمه کارگران رسمی به تامین اجتماعی ، موضوع درمان آنها را در مراکز بهداشت و درمان وزارت نفت متقبل میشود واین موضوع موجب سوء برداشت برخی شعب بیمه تامین اجتماعی شده است و عدم اقدام به موقع متولیان امر در وزارت نفت موجب شده تا کارکنان قراردادی علاوه بر دغدغه عدم اجرای مقررات مصوب در خصوص حقوق و دستمزد شان، در انتهای ماه که جیب آنها خالی هست، استرس درمان را هم داشته باشند!
 
⬅️ نفت آنلاين : پیش از این در خصوص مشکلات بیمه تکمیلی بارها نوشته بودیم ، اما نه تنها مشکلات رفع نشد! حال بیمه پایه اجتماعی پرسنل قراردادی قطع می شود! واقعا تا کی پرسنل غیررسمی نفت باید دغدغه درمان داشته باشند. چرا راهکاری برای پایان این مشکلات در نظر گرفته نمی شود!!!
قرارداد درمان پرسنل نفت


قرارداد درمان پرسنل نفت
https://naftonline.ir/news/28765/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
عادل عادل زاده
سلام.چرا یک بار برای ابد مشکل پرسنل غیر رسمی بخصوص قرارداد موقت و معین را حل نمی کنید؟چرا در کشور چندین روش استخدام وجود دارد که همه هم مشکلات خاص خود را دارن! چرا همه نیروهای استخدامی متحدالشکل نیستند؟ تا کی بین نیروها فرق میگذارید،آیا از تعدد شیوه استخدام سود می‌برید؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
جمشید سرایی
با سلام. این همه کم لطفی به نیروهای قراردادی جای تعجب داره!!!! مرخصی استعلاجی که حذف شد. عیدی با وجود حکم دیوان درست نشد. بخش نامه اقای مهندس مددی کامل انجام نشد این هم از درمان!؟!؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
شعیب
سلام عرض ادب به دوستان.سالها ما پرسنل نفت قرق در نفت هستیم و کاره نفتی میکنیم ولی حقوق نفتی نمیگیریم با قراردادی شدن هم همچنان مشکلاتمان رنگ عوض کردن نمی دانیم به کجا پناه ببریم از دست شیطانهای زمینی....
feedback
Iran, Islamic Republic of
شاهین
واقعا این ظلم و ستمو تبعیضو سردرگمی در حق نیروهای قرارداد مدت موقت وزارت نفت بعد از 12 سال تا کی ادامه خواهد داشت!!؟ کی برای این نفرین شدگان تاریخ وزارت نفت بهار میشه!! کی تو کوچه ی این نیروهای مورد غضب قرار گرفته ی وزارت نفت عروسی میشه!!؟؟ انشاالله که مسبب یا مسببین سنگ اندازی ده دوازده ساله ی این قشر زحمتکش هر چه زودتر رسوا شوند که اگر رسوا نشونو این نیروها به حق خودشون نرسن در دادگاه عدل الهی هیچ گونه عدالتی نیست
تشکر از رسانه ی فعال نفت آنلاین. 💐
feedback
Iran, Islamic Republic of
فردوس رحمانی
سلام
از اینجا مانده و از اونجا رانده ، مظلوم ترین قشر شرکت نفت ، نه کارمندیم و نه کارگر ، اگه چیزی بخوان بدن با بهانه ای ما ازش محروم میکنن ، یه بار تکلیف ما رو مشخص کنید ، یا اینوری یا اونوری
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد امیری
با سلام. ما نیروهای قراردادی سالهاست که بلاتکلیف هستیم و حقیقتا مورد ظلم قرار گرفته ایم.
feedback
Iran, Islamic Republic of
جواد
تنها راه حل مشکل نیروهای قراردادی مدت موقت نفت اینه که ما تبدیل وضعیت بشیم جزاین هیچ راهی وجود نداره خدا به داد ما برسه و به عدالت رفتار کنه تا بعد از ۱۱ سال به حقمون برسیم.
0