کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتشار به درخواست پرسنل قراردادی وزارت نفت

عجیب اما واقعی: بجای اجرای مقررات جاری در خصوص حقوق و دستمزد پرسنل قراردادی درمان آنها دچار مشکل شد!!

30 تير 1402 ساعت 11:50

کارکنان قراردادی وزارت نفت شاغل در استانهای مختلف کشور با ارسال تصاویری به نفت آنلاین از عدم پذیرش درمان آنها با بیمه تامین اجتماعی انتقاد نمودند.


به گزارش خبرنگار نفت آنلاين ، صدها نفر از کارکنان قراردادی وزارت نفت شاغل در استانهای مختلف کشور با ارسال تصاویری از عدم پذیرش درمان آنها با بیمه تامین اجتماعی انتقاد نمودند.

 
این عزیزان در یادداشت های ارسالی می گویند که خود یا خانواده آنها نیازمند عمل فوری و حیاتی بودند یا نیاز به درمان خاصی داشتند که با مراجعه به بیمارستان متوجه شدند بیمه پایه آنها توسط تامین اجتماعی پشتیبانی نمیشود !
 
لازم به ذکر است اخیرا در فضای مجازی تصویر تفاهم نامه ای از قرارداد فی مابین وزارت نفت و سازمان تامین اجتماعی منتشر شده است ( این قرارداد فقط مربوط به کارگران رسمی نفت بوده است که تصویر آن در پایین همین گزارش آمده است) و طی این قرارداد، وزارت نفت در ازای کسر ۲/۵ درصدی از پرداخت حق بیمه کارگران رسمی به تامین اجتماعی ، موضوع درمان آنها را در مراکز بهداشت و درمان وزارت نفت متقبل میشود واین موضوع موجب سوء برداشت برخی شعب بیمه تامین اجتماعی شده است و عدم اقدام به موقع متولیان امر در وزارت نفت موجب شده تا کارکنان قراردادی علاوه بر دغدغه عدم اجرای مقررات مصوب در خصوص حقوق و دستمزد شان، در انتهای ماه که جیب آنها خالی هست، استرس درمان را هم داشته باشند!
 
⬅️ نفت آنلاين : پیش از این در خصوص مشکلات بیمه تکمیلی بارها نوشته بودیم ، اما نه تنها مشکلات رفع نشد! حال بیمه پایه اجتماعی پرسنل قراردادی قطع می شود! واقعا تا کی پرسنل غیررسمی نفت باید دغدغه درمان داشته باشند. چرا راهکاری برای پایان این مشکلات در نظر گرفته نمی شود!!!
قرارداد درمان پرسنل نفت


قرارداد درمان پرسنل نفت


کد مطلب: 28765

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/28765/عجیب-اما-واقعی-بجای-اجرای-مقررات-جاری-خصوص-حقوق-دستمزد-پرسنل-قراردادی-درمان-دچار-مشکل

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir