تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
نوبت جدید افرادی که خودرو خود را در سامانه یکپارچه خودرو ویرایش کردن تا قبل از پایان هفته اعلام خواهد شد.
طرح یکپارچه خودرو | ویرایش دوم | نفت آنلاین
طرح یکپارچه خودرو | ویرایش دوم | نفت آنلاین
به گزارش گروه صنایع و معادن ، اسفندماه سال گذشته بوذ که تصمیم بر آن شد با طرحی بنام یکپارچه خودرو ، به متقاضیان بدون قرعه کشی خودرو تحویل داده شود.

بر این اساس بسیاری از افرادی که دارای شرایط بودند اقدام به افتتاح حساب وکالتی در بانک ها نمودند و سپس از مهلت مقرر اقدام به انتخاب خودرو نمودند.

بر اساس اعلام وزارت صمت حدود 900 هزار نفر در این طرح ثبت نام و حساب وکالتی 100 میلیون تومانی افتتاح کردند.

علی رغم اینکه قبلا اعلام شده بود همه خودروها در سال 1402 به تمامی کسانی که در این طرح ثبت نام کردند تحویل داده می شود ، زمان تحویل خودرو بسیاری از افراد ثبت نام کرده به بهار ، تابستان و پاییز 1403 موکول شد. دلیل این موضوع نیز بر اساس اعلام سخنگوی وزارت صمت تقاضای بسیار بالا در بعضی از خودروها بوده است.

به همین علت وزارت صمت تصمیم گرفت فرصتی دیگر به متقاضیان جهت ویرایش خودروی ثبت نامی خود بدهد و هفته گذشته در مهلت مقرر متقاضیان اقدام به انتخاب خودرو در 5 اولویت نمودند.

پس از پایان مهلت ویرایش مجدد سوالی که در ذهن بسیاری از متقاضیان وجود دارد این است که چه زمانی نوبت جدید ویرایش کنندگان خودرو اعلام خواهد شد.

پیگیری های صورت گرفته نشان می دهد نوبت های جدید تا قبل از پایان هفته اعلام خواهند شد . همچنین پس از پیامک ارسالی توسط شرکت خودرو ساز هر متقاضی می تواند وجه خودرو را تکمیل و در موعد مقرر خودرو را دریافت نماید.
https://naftonline.ir/news/28442/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0