تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵
مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از صدور حکم و قرارداد استخدام پیمانی مشمولین بند (د) تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۰ کشور خبر داد.
منوچهر بارانی | شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
منوچهر بارانی | شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین،  دکتر منوچهر بارانی با اعلام این خبر بیان کرد: این احکام برای بیش از ۱۵۰۰ نفر از مشمولین ایثارگری بند (د) صادر شده است.
 
 وی افزود: نفراتی که نمونه امضاء و فرم تعهدنامه صدور حکم و قرارداد پیمانی خود را در سامانه HRM بارگذاری کرده‌اند و برای آنها تعیین حقوق یا دستمزد انجام شده می‌توانند با ورود به پنل کاربری خود درخواست صدور حکم و قرارداد خود را ثبت نمایند.
 
دکتر بارانی با اشاره به رو به اتمام بودن فرایند استخدام بند (د) ادامه داد: با همکاری مدیریت مالی و اداره فاوا بخش عمده‌ای از مشمولین در اردیبهشت ماه از طریق سیستم حقوقی نیروهای رسمی شرکت، حقوق و مزایای خود را دریافت و با پیمانکار آنها تسویه حساب خواهند نمود.
 
 مدیر منابع انسانی در پایان گفت: به منظور تسریع در پرداخت کلیه مزایا و مطالبات این دسته از کارکنان زیرساخت‌های بررسی سوابق در سامانه HRM در حال نهایی شدن است و برای نخستین بار در سطح وزارت نفت، خود کارکنان و امور اداری با بررسی و تایید سوابق شغلی اقدام به بارگذاری مدارک و مستندات مربوطه خواهند نمود.
https://naftonline.ir/news/28389/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
بقیه پس چی
feedback
Iran, Islamic Republic of
شهزاد
بیست ساله توی پخش منطقه اردبیل در سرمای منفی ۳۰ درجه داریم جون میکنیم ولی دريغ از یک حرکت نسبت به ما .حالا با این مقررات و تبصره های بی خودی آوردن حتی ورودی یک ماهه رو رسمی کردن عمق فاجعه‌ تا کجا
feedback
Iran, Islamic Republic of
بازنشسته کشوری
باسلام برابر رفاهی فرهنگیان و فروش لیزنگی خودرو با پول پیش سی م ت و در بازه زمانی ۷ ساله بازپرداخت و قسطی مربوط برای بازنشستگان کشوری هم همت عالی فرمایند تا در طول عمر خود صاحب یک خودرو شوند پس از جناب ترکی مدیر محترم صندوق بازنشستگی تقاضا و درخواست داریم دستور رسیدگی و انعقاد مربوط الطفات فرمایند بازنشسته کشوری
0