کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صدور حکم و قرارداد استخدام پیمانی مشمولین بند (د)مناطق نفت‌خیز جنوب

6 ارديبهشت 1402 ساعت 19:35

مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از صدور حکم و قرارداد استخدام پیمانی مشمولین بند (د) تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۰ کشور خبر داد.


به گزارش نفت آنلاین،  دکتر منوچهر بارانی با اعلام این خبر بیان کرد: این احکام برای بیش از ۱۵۰۰ نفر از مشمولین ایثارگری بند (د) صادر شده است.

 
 وی افزود: نفراتی که نمونه امضاء و فرم تعهدنامه صدور حکم و قرارداد پیمانی خود را در سامانه HRM بارگذاری کرده‌اند و برای آنها تعیین حقوق یا دستمزد انجام شده می‌توانند با ورود به پنل کاربری خود درخواست صدور حکم و قرارداد خود را ثبت نمایند.
 
دکتر بارانی با اشاره به رو به اتمام بودن فرایند استخدام بند (د) ادامه داد: با همکاری مدیریت مالی و اداره فاوا بخش عمده‌ای از مشمولین در اردیبهشت ماه از طریق سیستم حقوقی نیروهای رسمی شرکت، حقوق و مزایای خود را دریافت و با پیمانکار آنها تسویه حساب خواهند نمود.
 
 مدیر منابع انسانی در پایان گفت: به منظور تسریع در پرداخت کلیه مزایا و مطالبات این دسته از کارکنان زیرساخت‌های بررسی سوابق در سامانه HRM در حال نهایی شدن است و برای نخستین بار در سطح وزارت نفت، خود کارکنان و امور اداری با بررسی و تایید سوابق شغلی اقدام به بارگذاری مدارک و مستندات مربوطه خواهند نمود.


کد مطلب: 28389

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/28389/صدور-حکم-قرارداد-استخدام-پیمانی-مشمولین-بند-د-مناطق-نفت-خیز-جنوب

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir