تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
سخن از نیروی انسانی صنعت نفت به میان‌ آمد، پرسنلی که بیشترین بار تحریم ها روی دوش آن ها بود و بیشترین دیدگاه منفی جامعه نسبت به آن ها روا داشته شد؛ در این بین انتصاب برخی افراد بی تجربه و بیگانه با HR، نیز چون ضربه ای بر پیکره نیمه جان این جسم نحیف بود!
منابع انسانی وزارت نفت | نفت آنلاین
منابع انسانی وزارت نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین، یکی از مخاطبین این رسانه خبری با ارسال یادداشتی ضمن انتقاد از وضعیت نیروی انسانی صنعت نفت نوشت: همین چند روز پیش وزیر محترم نفت فرمودند که سال ۱۴۰۲، حدود ۱۵ میلیارد دلار پروژه در سطح صنعت نفت افتتاح خواهد شد که قطعا در رشد اقتصادی کشور نقش بسزایی خواهد داشت.
 
 کیست که نداند صنعت نفت به تنها بار اقتصاد کشور را با ارز آوری بیش از ۱۳۰۰ میلیارد دلاری پس از انقلاب به دوش می‌کشد؟ همین یک فاکتور بس است که به اهمیت جایگاه رفیع این صنعت و نیروی انسانی آن پی ببریم.
 
سخن از نیروی انسانی به میان‌ آمد، پرسنلی که بیشترین بار تحریم ها روی دوش آن ها بود و بیشترین دیدگاه منفی جامعه نسبت به آن ها روا داشته شد؛ در این بین انتصاب برخی افراد بی تجربه و بیگانه با HR، نیز چون ضربه ای بر پیکره نیمه جان این جسم نحیف بود!
 
 افرادی که یک شبه و تنها بواسطه رانت و بدون آگاهی از قوانین و مقررات ابتدایی چون قانون نفت، قانون اصلاح قانون‌ نفت، قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت، آیین نامه نظام های اداری و استخدامی صنعت نفت، مجموعه مقررات اداری و استخدامی صنعت نفت و ... به مدیریت منابع انسانی برخی شرکت ها منصوب شدند و تنها از مدیریت، منزل سازمانی و مزایای مدیریت را به ارث برده و کارها را به افراد بی تخصص و بی تعهد تر از خود سپرده و چیزی برای عرضه و دفاع از این پرسنل رنج کشیده ندارند!
 
ای کاش این مدیران نبودند تا بلکه کلیه مطالبات پرسنل رسمی ، قراردادی و کارگران صنعت نفت بعد از سال ها بلاخره بوسیله معاونت محترم منابع انسانی وزیر نفت اجرا میشد.
https://naftonline.ir/report/28426/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0