تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
در حالی که ‎طرح ساماندهی کارکنان دولت اسفندماه ۱۴۰۱ توسط ‎شورای نگهبان جهت رفع ‎ابهامات به مجلس ‎ارجاع شد ،با گذشت ۲۰ روز از آغاز سال جدید هنوز بررسی دوباره طرح توسط مجلس آغاز نشده است!!
طرح حذف پیمانکار نیروی انسانی | نفت آنلاین
طرح حذف پیمانکار نیروی انسانی | نفت آنلاین
⬅️ نفت آنلاین : حدود ۲ سال از آغاز بکار دولت سیزدهم می گذرد و صدها هزار کارگر در سراسر کشور (بالاخص در وزارت نفت ) در انتظار تحقق وعده این دولت مبنی بر حذف پیمانکار نیروی انسانی هستند. علاوه بر وعده داده شده توسط دولت ، کارگران نگران این هستند رفت و برگشت طرح میان مجلس و شورای نگهبان برای ماه های طولانی ادامه داشته باشد.

امیدواریم نمایندگان مجلس یازدهم هر چه سریعتر ابهامات را در آخرین سال فعالیت خود در مجلس برطرف نمایند و دعای خیر صدها هزار کارگر در سراسر کشور را بدرقه راه خود نمایند.

توییت نفت آنلاین در خصوص طرح ساماندهی کارکنان دولت 

حذف پیمانکار نیروی انسانی
https://naftonline.ir/news/28330/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
نه به پیمانکاری
feedback
Iran, Islamic Republic of
شهرام
من یک رزمنده دوران دفاع مقدس با25 سال سابقه درپتروشیمی شازند هنوز تبدیل وضعیت نشده ام وهنوز باپیمانکاری کار میکنم
feedback
Iran, Islamic Republic of
ابراهیم
اگر گارگران شهرداریها. زیر نظر دولت بروند و حقوق خود را کامل دریافت کنند کارگران میتوانندبا جمع کردن سرمایه و متکی به فیش حقوقی برای خود منزل ساخته و یا کاری دیگر انجام داده و چون خودشان سرکار دولتی هستند کارگران ساختمانی و غیره همیشه مشغول بکار هستن .چه خوبه که بجای اینکه یه پیمانکار بخورد و زیر مجموعه ان نداشته باشد گار گران. بخورند و همه داشته باشند و گردش مالی. با قدرت انجام شود
feedback
Iran, Islamic Republic of
شمارو به خدا جمع کنید این بساط را خسته شدیم از وعده‌های توخالی
feedback
Iran, Islamic Republic of
ابراهیم
متاسفانه پیمانکارن ما که هنوز به ثروت نرسیدن. بعداز ثروتمند شدن اگر پشت کوهی هم باشند باکلاس میشن و ازاد میچرخن. و بعدش پول های زیادی که از راه پیمانکاری در می اورند رو خرج کشورهای. غیر مذهبی میکنن که کلاس گذاشته باشند که فلان جا رفتن. اما اگر کارگران حقوق کامل بگیرند تا بخواد به اون کلاس برسن مرگشان فرامیرسه پس خودشان خرج سرمایه گذاری در داخل مملکت رو میکنن. و بازار کار واسه مشاغل ازاد گسترش پیدا میکند مثل قدیم
0