تاریخ انتشاردوشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
یادداشت ارسالی مخاطبین نفت آنلاین

مقایسه خدمات بیمه تکمیلی در نفت و شهرداری

یکی از مخاطبین نفت آنلاین با ارسال مستنداتی به مقایسه خدمات بیمه تکمیلی در شرکت نفت و شهرداری یکی از شهرهای کشور پرداخت.
خدمات بیمه تکمیلی کارکنان نفت | نفت آنلاین
خدمات بیمه تکمیلی کارکنان نفت | نفت آنلاین
یکی از مخاطبین نفت آنلاین با ارسال تعرفه خدمات بیمه تکمیلی در شرکت نفت و شهرداری یکی از شهرهای کشور نوشت: سقف استفاده از خدمات دندانپزشکی در بیمه تکمیلی شهرداری سالیانه ۲۲۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال (با فرانشیز ۱۰ درصد) می باشد ، این در حالی است که سقف همین خدمات در شرکت نفت فقط ۶۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال (با فرانشیز ۲۰ درصد) می باشد!
 
 این کاربر در ادامه نوشت ظاهرا کسانی که قرارداد بیمه تکمیلی کارکنان را منعقد می‌کنند نمی دانند در چند سال گذشته هزینه های خدمات دندانپزشکی بشدت بالا رفته است! این کاربر در ادامه به نیابت از کلیه پرسنل ، از مسئولین دست اندرکار صنعت نفت در خصوص بیمه خواست در انعقاد قرارداد سال ۱۴۰۲ با شرکت بیمه ، اول به منافع کارکنان بیاندیشیند. 
بیمه تکمیلی نفت
⬅️ نفت آنلاین : بر اساس مستندات ارسالی هزینه حق بیمه (سهم پرسنل و کارفرما) این سازمان نیز دقیقا مانند شرکت نفت است اما تفاوت اکثر خدمات آن از زمین تا آسمان است! مستندات موجود است.
https://naftonline.ir/news/28271/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
بیمه تکمیلی عالی است من راضی هستم
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام بیمه تکمیلی واقعا خوب است من از بیمه دانا راضی هستم
feedback
Iran, Islamic Republic of
سیدعباس
با سلام. عید شما مبارک. الان نزدیک به سه ماهه که فاکتور دادم ،بیمه دانا ،گیلان،رشت،،اما هنوز هیچ خبری نیست حالا این آقایی که ابراز رضایت کردن بیان توضیح بدن که کجا تشریف دارند و پرداختی ها به چه صورت است. از همکارانی که مسئول بستن قرارداد با بیمه هستن عاجزانه می‌خوام که به فکر پرسنل باشند رندمی یه بار فاکتور بدن ببینن که مراحل دریافت چقدر طولانی و خسته کننده است.
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
سلام ، بيمارستان نفت اهواز چنان كيفيت دندانپزشكي پايين كه همكاران هركي رفته راضي نبودن ، كه من كارمند عمليات با وجودي كه دندانم شكسته س حاضر نيستم برم بيمارستان نفت ، بدبختي اينجاس با بيرون طرف قرارداد ندارن ، شركت نفت داغونه شما شهرداري مثال زدين پيشنهاد ميكنم خدمات بانكيا برسي داشته باشين توي هر زمينه اي دو سر و گردن از نفت بالاتر ،
ولله من كارمند نفت دنبال يه راهيم درامدي داشته باشم از نفت انصراف بدم برم
feedback
United Arab Emirates
علاوی
برید خداتون شکر بکنید بیمه تکمیلی دارید من در شرکت انرژی گستر پارس پدکس کار میکنم،از خرداد ۱۴۰۱ خیر سرمون شرکت برامون بیمه تکمیلی رد میکنه که عملا فقط اسمش تکمیلی چونکه شرکت پدکس با بیمه سینا قرارداد بسته ولی پولی به بیمه نداده از آن موقع تا حال حتی یک ریال پرداختی فاکتور نداده و این در حالیکه حق بیمه تکمیلی از حقوق ما کم میشه،این نهایت دز بازار شرکت نفت،البته شرکت های دیگه هم مشکلاتی دارند
feedback
Iran, Islamic Republic of
آن همکارانی که اعلام رضایت می کنند لابد براشون پیش نیومده که بخوان از پوشش های درمانی استفاده کنند تا متوجه بشن بیمه دانا عملکردش نه تنها مثبت نیست بلکه منفی است. همین حمایتها موجب انعقاد قرارداد ضعیف مسئولین با بیمه ناکارآمد دانا شده است و می شود.
feedback
Iran, Islamic Republic of
میثم
همینم خبری نیستطبخداقسم پیمانکار ما برای ثبت اسم ٧ نفر دو هفتس امروز و فردا میکنه و فعلا هیچ هیچ جا و هیچکسم پاسخگو نیست
0